lady jane Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden 16 minuten geleden zei Freekie: Ik zeg Rookworst! Graag een hele! Door de.... Waardoor? Boerenkool? Andijvie? Oooh in combinatie met spekreepjes? Nou lekker zeg, lekker dubbel doen.. Kon ik altijd al goed eerst op de lijst Freekie, en die rookworst is voor jou!
Marij Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Alaska (via Tirol) here we come Renaldo61 MaryArt Bob Marij (met gitaar en beginners-lesboek) Jane Moeps Fonny🎄 Spirit (met accordeon) LoukePetouke (met zangstem?) Prana Bol. Freekie (blërt vals maar nuchter mee, dit maal 100% bewust) Tijd voor een slaaplied Freekie, als je je mond leeg hebt. Slaap lekker, morgenochtend weer eieren en koffie!
lady jane Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden aha thnx Marij, ik had dat niet als een aanmelding herkend, sorry @Freekie, vang!
bolletje Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik ben m'n bed uit gestierd omdat ik een rookworst rook. Van de Hema? Die vind ik het lekkerste. O en niet de magere. Vind trouwens alle worsten lekker. Maar niet die hele harde met die witte poeder erop. Schiet m'n gebit los. Wat zijn de plannen vandaag? En wie laat de honden uit? karin123, MaryArt, Spirit en 1 andere reageerden hierop 1 3
bolletje Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 9 uur geleden zei lady jane: eerst op de lijst Freekie, en die rookworst is voor jou! En een flinke klont roomboter door de stamp Jane.
Marij Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen allemaal! Freekie ook wakker? Bolletje ontbijt met rookworst, lekker doen hoor! Ik hou het op koffie en een kaiserbrotchen. De honden staan trouwens al te trappelen, dus opschieten maar!
Marij Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden We zitten inmiddels met 12 mensen in de slee. Beetje proppen, beetje schuiven, maar vooral gezellig. Iedereen zit warm en dicht op elkaar, dus klagen doen we niet. Gisteravond was top. Spirit pakte de accordeon en zong lekker door, terwijl Freekie zich volledig focuste op een worst. Muziek aan, nattigheid vergeten, stemming meteen een stuk beter. Vandaag gaan we weer verder. Richting Slot Neuschwanstein, nog steeds op weg naar Tirol. Hoe ver we komen? Geen idee. Eerst maar eens op gang komen en zien wat de honden vandaag voor plannen hebben. Spirit en MaryArt reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Wat een gedoe met de honden gisteren. Tsja, met een labrador erbij, hadden we het eigenlijk wel kunnen verwachten. Ach, ik heb me lekker warm gespeeld op mijn trekzak en jullie hebben geweldig meegezongen. Zo werd het toch nog gezellig. Nou, de koffie zit erin, heb nog een overgebleven stukje rookworst op. Heb alleen een probleem. Mijn hond is niet vooruit te branden vandaag, maar de slee moet toch echt getrokken worden. Ze is nog sterk en jong hoor. Ik ben er klaar voor! Ben alvast maar tiroler liedjes aan het spelen. Doe dit ook, om me warm te houden. Komop mensen. We gaan of missen we nog iemand?
Emmy Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Kan er nog iemand mee? Inclusief extra hond om de slee te trekken 😀 Slot Neuschwanstein wilde ik altijd nog graag een keertje zien. Net op tijd dus!
Emmy Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 13 uur geleden zei Marij: Alaska (via Tirol) here we come Renaldo61 MaryArt Bob Marij (met gitaar en beginners-lesboek) Jane Moeps Fonny🎄 Spirit (met accordeon) LoukePetouke (met zangstem?) Prana Bol. Freekie (blërt vals maar nuchter mee, dit maal 100% bewust) Emmy
Emmy Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Alaska (via Tirol) here we come Renaldo61 MaryArt Bob Marij (met gitaar en beginners-lesboek) Jane Moeps Fonny🎄 Spirit (met accordeon) LoukePetouke (met zangstem?) Prana Bol. Freekie (blërt vals maar nuchter mee, dit maal 100% bewust) Emmy
Marij Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Whihooo, we gaan steeds sneller zo ! Zou een helm verplicht zijn hier in Duitsland?
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Emmy . We zagen je aan komen hollen met je hond. Hebben expres nog even gewacht op jou. Hoppa, dit gaat goed zo met jou hond erbij. Wat een prachtige omgeving. Ik geniet.
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Marij: Whihooo, we gaan steeds sneller zo ! Zou een helm verplicht zijn hier in Duitsland? In Duitsland gelden wel andere regels. Straks worden we aangehouden.
Bob Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Een helm is in Duitsland voor fietsers wel gebruikelijk en misschien wel verplicht, maar of dat voor ons ook nodig is weet ik niet. Kwaad kan het niet, natuurlijk. en het geeft wat extra bescherming. Je hebt hier ook deze helmen:
Bob Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik heb net gelezen wat er in wiki staat over Slot Neuschwanstein. Dat is best een boeiend verhaal, zeg.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 7 minuten geleden zei Bob: Ik heb net gelezen wat er in wiki staat over Slot Neuschwanstein. Dat is best een boeiend verhaal, zeg. Wat leuk. Dit gaat ik vanavond aan mijn vriend laten zien. Die is in Duitsland geboren. Wellicht vlakbij zijn geboortestreek.
Marij Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden We zijn er al bijna! Eerst wil ik voorstellen even te stoppen om 13 van die mooie helmen te kopen, goed gevonden Bob! Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wie weet zien we mijn vriend ook wel in de arrenslee. Hij is al bezig geweest zich hier aan te melden op dit forum. Moet hij vanavond even op zijn gemakje doen.
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 32 minuten geleden zei Bob: Ik heb net gelezen wat er in wiki staat over Slot Neuschwanstein. Dat is best een boeiend verhaal, zeg. Sprookjesachtig kasteel, mooi/
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Laten we dat morgen eerst eens rustig na het ontbijt gaan bekijken? Dan gaan we in de middag een klein stukje door naar Oostenrijk. Wel slot gaan we daar bekijken?
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Begin eigenlijk wel wat trek in iets lekkers te krijgen. Warme chocolademelk met slagroom om mee te beginnen. Heeft iemand daar een plaatje van?
Emmy Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Het kasteel in Salzburg. Kunnen we gelijk wat kerstinkopen doen. 2 uur geleden bewerkt door Emmy
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Heerlijk idee! We zijn net gearriveerd, nu heerlijk in een hotel waar het haardvuur brandt! 2 uur geleden bewerkt door Marij
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden