Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
16 minuten geleden zei Freekie:

Ik zeg Rookworst! Graag een hele! Door de.... Waardoor? Boerenkool? Andijvie? Oooh in combinatie met spekreepjes? Nou lekker zeg, lekker dubbel doen.. Kon ik altijd al goed :lol:

eerst op de lijst Freekie, en die rookworst is voor jou!  download.jpg.79140e4b2fb4520f1541b43cc85ae74e.jpg

Geplaatst

Alaska (via Tirol) here we come

Renaldo61
MaryArt
Bob
Marij (met gitaar en beginners-lesboek)
Jane
Moeps 

Fonny🎄
Spirit (met accordeon)
LoukePetouke (met zangstem?)
Prana 

Bol.
Freekie (blërt vals maar nuchter mee, dit maal 100% bewust)

Tijd voor een slaaplied Freekie, als je je mond leeg hebt. 
Slaap lekker, morgenochtend weer eieren en koffie! 

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!
Freekie ook wakker? Bolletje ontbijt met rookworst, lekker doen hoor! Ik hou het op koffie en een kaiserbrotchen. 
De honden staan trouwens al te trappelen, dus opschieten maar! 

Geplaatst

We zitten inmiddels met 12 mensen in de slee. Beetje proppen, beetje schuiven, maar vooral gezellig. Iedereen zit warm en dicht op elkaar, dus klagen doen we niet.

Gisteravond was top. Spirit pakte de accordeon en zong lekker door, terwijl Freekie zich volledig focuste op een worst. Muziek aan, nattigheid vergeten, stemming meteen een stuk beter.

Vandaag gaan we weer verder. Richting Slot Neuschwanstein, nog steeds op weg naar Tirol. Hoe ver we komen? Geen idee. Eerst maar eens op gang komen en zien wat de honden vandaag voor plannen hebben.

Geplaatst

Wat een gedoe met de honden gisteren. Tsja, met een labrador erbij, hadden we het eigenlijk wel kunnen verwachten. Ach, ik heb me lekker warm gespeeld op mijn trekzak en jullie hebben geweldig meegezongen. Zo werd het toch nog gezellig.

Nou, de koffie zit erin, heb nog een overgebleven stukje rookworst op. Heb alleen een probleem. Mijn hond is niet vooruit te branden vandaag, maar de slee moet toch echt getrokken worden. Ze is nog sterk en jong hoor. Ik ben er klaar voor! Ben alvast maar tiroler liedjes aan het spelen. Doe dit ook, om me warm te houden. Komop mensen. We gaan of missen we nog iemand?

Geplaatst

Kan er nog iemand mee? Inclusief extra hond om de slee te trekken 😀 

Slot Neuschwanstein wilde ik altijd nog graag een keertje zien. Net op tijd dus!

Geplaatst
13 uur geleden zei Marij:

Renaldo61
MaryArt
Bob
Jane
Moeps 

Fonny🎄
Spirit (met accordeon)
Prana 

Bol.
Emmy

Geplaatst

Renaldo61
MaryArt
Bob
Jane
Moeps 

Fonny🎄
Spirit (met accordeon)
Prana 

Bol.
Emmy

Geplaatst
1 uur geleden zei Marij:

Whihooo, we gaan steeds sneller zo !
Zou een helm verplicht zijn hier in Duitsland?

In Duitsland gelden wel andere regels. Straks worden we aangehouden.

Geplaatst

Een helm is in Duitsland voor fietsers wel gebruikelijk en misschien wel verplicht, maar of dat voor ons ook nodig is weet ik niet. Kwaad kan het niet, natuurlijk. en het geeft wat extra bescherming.

Je hebt hier ook deze helmen:

2312313839_Vizorz_SwitchCap_fietshelm_-_

Geplaatst

Wie weet zien we mijn vriend ook wel in de arrenslee. Hij is al bezig geweest zich hier aan te melden op dit forum. Moet hij vanavond even op zijn gemakje doen. 

Geplaatst

Laten we dat morgen eerst eens rustig na het ontbijt gaan bekijken? Dan gaan we in de middag een klein stukje door naar Oostenrijk. Wel slot gaan we daar bekijken? 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...