renaldo61 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
Mormel Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen Renaldo. Ik ga me niet op het pact zetten omdat ik er weer midden in zit, maar wou je toch het beste wensen. Het is nog vroeg, de rest word zo meteen wel wakker.
Mormel Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei renaldo61: Slechte nacht @Mormel ? *Poef* Heb het bericht verplaats naar mijn draadje. Maar alsjeblieft, laat dit dagpact niet over dit gaan. Hoop dat iedereen een fijne ochtend heeft en dat de koffie smaakt. 13 uur geleden bewerkt door Mormel Mariposa reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Men noemt het een dagdraad waar allerlei dagelijkse problemen kunnen besproken worden.
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 Goedemorgen allemaal!
Mormel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Laat ons het dan over iets compleet anders hebben: zijn hier spelfanaten? Ik ben daar een absolute liefhebber van, of het nu games zijn, gezelschapsspellen, kaartspelen... I love it. Leuke gewoonte die ik en mijn vrouw hadden was om elke avond om 20u een spel te spelen ter afronding van onze avond (zij ging vroeg slapen, meestal om 21u). Soms speelden we alleen, andere avonden met de kleine, maar vaak speelde hij liever alleen verder op de console. Voor de spelers zal dit geen verrassing zijn, maar voor zij die het niet gewoon zijn en dit willen exploreren: Exploding Kittens en Clever zijn de twee spellen die we het vaakst speelden. Geen complexe regels, snel te leren en meestal een sessie van ongeveer een half uur. Nog spelers hier en iemand tips hoe je als alleenstaande toch nog gezelschapsspellen kunt spelen?
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden goeiemooiemorgen frummers 50 minuten geleden zei Mormel: Nog spelers hier en iemand tips hoe je als alleenstaande toch nog gezelschapsspellen kunt spelen? Ik houd niet zo van spellen. Maar ik werk als vrijwilliger avonden vnl bij de pelletjes avonden. Ze spelen bijna allemaal Rummicub. Af en toe word ik uitgenodigd om mee te doen. En dan vind ik het best leuk en ik houd ook van winnen, en dat lukt vrij aardig. Maar er zijn wel vaste clubjes en die zijn heel fanatiek. Maar ik heb er nog nooit harde stemmen, onmin of gemenigheid meegemaakt. Er wordt dan ook geen alcohol geschonken en zelden politiek besproken, dus dat scheelt erg in sfeer. Misschien is er zoiets ook in Belgie? Er komt van alles aan gasten en ik ben nog steeds aangenaam verrast hoe belangrijk deze plek is voor een grote groep mensen. Sommigen komen elke dag, anderen incidenteel, maar veruit de meesten regelmatig. Mijn zoon lijkt wat meer op jou zoals ik je lees, en die komt af en toe met een deel van zijn gamewereld bij elkaar. Allemaal nerds die onderling online ook soms hele relaties met alles wat daarbij hoort hebben.
Mariposa Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen allen! Als ik naar buiten kijk word ik licht depressief. Kan het zonnetje zich niet even laten zien? Kop op @Mormel het zonnetje gaat ook voor jou schijnen ☀️We gaan duimen voor je. 12 uur geleden bewerkt door Mariposa
Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei Mariposa: Goedemorgen allen! Als ik naar buiten kijk word ik licht depressief. Kan het zonnetje zich niet even laten zien? Kop op @Mormel het zonnetje gaat ook voor jou schijnen ☀️We gaan duimen voor je. Bedankt, komt wel goed. Rustig hier, duidelijk geen spelfanaten.
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Jawel ik kan wel kaart spelen als de gelegenheid zich daartoe doet. Bij mijn laatste opname in de Paaz speelden wij allerlei spelletjes. Nu speel ik nog vooral tijdens mijn vrijwilligerswerk bij de dagopvang. En dan gaat mijn voorkeur naar Rummikub
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 5 uur geleden zei Mormel: Bedankt, komt wel goed. Rustig hier, duidelijk geen spelfanaten. Kun je het niet aan Chatgpt vragen? Daar komen altijd hele leuke antwoorden uit.
LoukePetouke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mijn mama is ni goed uitgezaaide slokdarmkanker komt heel hard binnen kan momenteel ni nuchter blijven drink ni elke dag maar toch regelmatig Mariposa, karin123 en bumperjim reageerden hierop 3
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei LoukePetouke: Mijn mama is ni goed uitgezaaide slokdarmkanker komt heel hard binnen kan momenteel ni nuchter blijven drink ni elke dag maar toch regelmatig 🥀
Marij Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden 10 uur geleden zei Mormel: Bedankt, komt wel goed. Rustig hier, duidelijk geen spelfanaten. Ik speel op iPad weleens via de site boardgamearena
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden