Sanity Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) . 58 minuten geleden bewerkt door Sanity
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Sanity: ย (ach laat maar) 50 minuten geleden bewerkt door Bob
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Bob: Wat betekent dat? Gecorrigeerd Bob reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) ย Ach ja en de rest is history!!!! ย 59 minuten geleden bewerkt door Sanity
Bob Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Op 18-10-2025 om 13:02 zei Sanity: Ja er is zoveel gebeurd dat ik natuurlijk iedereen en alles de schuld kan geven maar zelfs ik (...) zie ik dat dat alleen maar een excuus is. ย Op 19-10-2025 om 13:56 zei Sanity: Echt een plan heb ik niet. Wel heel veel stokken achter de deur: - werk nog wel maar dat levert mij amper nog een bijstandsniveau inkomen op - word veel te dik, kleding past niet meer - dreig dakloos te worden (buiten mijn schuld om) Het bovenstaande schreef je ongeveer een half jaar geleden, aan het begin van dit draadje. Dus... nu maar eens je blik naar de toekomst richten? Het kan nog, hoor.
Senna34 Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Op 25-4-2026 om 14:46 zei Spud: Jammer! Ik had je beter gegund. Dat jonge mannen van jou zouden kunnen leren. Maar zelfs door je drank gebruik en dronken op de steiger staan, heb je nu en je kennis en kunde overboord gegooid en het kleine beetje van respect wat er was was ook.ย Echt weer zoโn duffe opmerking van spud! Dit doet hij bij mij ook. En als ik hem om uitleg vraag hoor ik vervolgens gewoon niks meer. Sanity trek het je niet aan a.u.b. en je bent hem ook geen tekst en uitleg verschuldigd, maar dat is je eigen keuze natuurlijk. Ik had het bericht wel gezien voordat het werd bewerkt. Maar goed, doeterniettoeย
Sanity Geplaatst 35 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Hey, @Senna34ย en @Bob,ย ย @Spudย en ik hebben een haat en liefde verhoudingย (spud is overigens een zij) en ik vertel haar ook rustig dat ze als een aardappel terug moet kruipen onder de steen vanwaar ze vandaan gekropen is en daar rustig verder mag rotten. Dat vindt zij dan wel weer prettig en geeft mij koosnaampjes waar dan de moddereter weer niet zo blj mee is. Dat is een zwartgallige humor die wellicht alleen die verrotte aardappel en de toch niet zo sanity persoon begrijpen. Dat is het jammere van een forum dat je niet van elkaar de cynische en lachende blik kan zien. Ik associeer Spud overigens met een hopeloos verslaafde uit de film Trainspotting. Daar is zij natuurlijk niet blij mee maar omdat we elkaar (ook via PB) toch al verrot schelden accepteren we dit maar van elkaar.๐
Sanity Geplaatst 22 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 minuten geleden @Spud wanneer maken we onze verloving bekend hier?๐
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden