Kohtje Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Voor het eerst sinds tijden weer eens uit eten geweest met m'n vrouw. Een simpele doch voedzame maaltijd in een bistro hier op de Brink. Reuze leuk weer eens. Ter gelegenheid van onze 34e trouwdag vandaag. En m'n vrouw kon zomaar weer eens de overkant van de Brink helder zien omdat ze vorige week nieuwe lenzen geïmplanteerd heeft gekregen. Kan ze ook weer zelf autorijden. Vinden we alletwee fijn. Lika, Moeps, Spirit en 5 anderen reageerden hierop 8
Zbb Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Net nog een meeting gepakt de zaterdag avond meeting vind ik geloof ik de fijnste op dit moment. blij dat ik weer geweest ben in ieder geval. Lika, lady jane, Kohtje en 1 andere reageerden hierop 4
Moeps Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 34 jaar! Barnstenen huwelijk, Gefeliciteerd Kohtje + vrouw!! 🥳
Kohtje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dank je, @Moeps. Ik wist niet dat elk huwelijksjaar een jubileum met een naam was. Barnsteen dus. En dat in hetzelfde jaar dat ik voor het eerst in het geboorteland van m'n vader was, alwaar heel veel barnsteen vandaan komt. MaryArt reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden 15 uur geleden zei Kohtje: Voor het eerst sinds tijden weer eens uit eten geweest met m'n vrouw. Een simpele doch voedzame maaltijd in een bistro hier op de Brink. Reuze leuk weer eens. Ter gelegenheid van onze 34e trouwdag vandaag. En m'n vrouw kon zomaar weer eens de overkant van de Brink helder zien omdat ze vorige week nieuwe lenzen geïmplanteerd heeft gekregen. Kan ze ook weer zelf autorijden. Vinden we alletwee fijn. Schrok ze niet van jou, nu ze nieuwe lenzen heeft .Het voordeel van ouder worden is, dat versleten onderdelen vervangen kunnen worden. Merk zelf ook, dat bepaalde onderdelen niet meer zo soepeltjes lopen. MaryArt reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Nou @Spirit, mijn verval is blijvend, er valt niets te vervangen. Gewoon maar accepteren, hoe moeilijk dat me soms ook valt. En omdat ik de tenniswedstrijd niet kon zien, is nu mijn vaat van 3 weken klaar, de keuken redelijk opgeruimd en schoon, de was draait, is er gestofzuigd en mag ik naar buiten. Voor later die bijkeuken maar weer uitruimen, want dan staat mijn keuken weer tijdelijk overvol. Ik ben een kei in rommel verplaatsen, maar wegdoen ho maar. Maar ben toch tevreden met mezelf nu en dat is ook wat waard. MaryArt reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden Haha, @Spirit, nee, ze heeft mij altijd goed kunnen zien. Dichtbij zag en ziet ze uitstekend, maar de staar kwam opzetten en veraf werd alles steeds valer en vager. Nu ze al bijna 60 jaar diabetes type I heeft is alleen die lichte achteruitgang van haar ogen eigenlijk een godswondertje. Blindheid, amputaties van voeten en benen zijn niet ongewoon bij diabeten, maar zij komt er (tot nu toe) genadig van af. En ik daardoor natuurlijk ook. Wat soepeltjes lopende onderdelen betreft, daarin verslaat ze me ruimschoots. Op alle fronten.
Kohtje Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden 29 minuten geleden zei lady jane: Ik ben een kei in rommel verplaatsen, maar wegdoen ho maar. Ik vind vaak rommel verplaatsen al een probleem omdat ik dan dingen niet kan terugvinden die altijd een vast plekje in de rommel hadden...😁
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden