renaldo61 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
MaryArt Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Claudius MaryArt 15 uur geleden bewerkt door MaryArt
MaryArt Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen allemaal, @Claudius Ik wil mijn nickname veranderen en ik heb werkelijk alles geprobeerd maar het lukt me niet. Weet jij hoe dat moet?
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ik ben weer boos, boos op een systeem dat volgens mij me onrechtvaardig behandelde. Deze ochtend zag ik zeer vroeg een vrouw op een terras met een wijn voor haar. Ik ga haar nog het voordeel van de twijfel geven en denken dat haar wijn alcoholvrij is. Ze had de ene opname na de andere wegens alcohol. Ze lag steeds met bijna iedereen overhoop op verslavingsafdeling. Ze zocht ook steeds het conflict op met medepatiënten. Ze probeerde wel beste vrienden te zijn met het personeel, tegen wie ze telkens ging roddelen en kwaadspreken over andere patiënten. Ze deed nooit mee aan de normale therapieën, ze bleef op haar kamer. Tenzij de therapie geleid werd door de psychologe. Zij moest nooit naar de gesloten afdeling, nee ze kreeg zelfs een voorkeurbehandeling. Ze kreeg individuele therapie. Haar naam ben ik vergeten, ik weet nog wel dat ze ook een hondje had en samenleefde met haar zoon.
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Zojuist zei Kunsie64: Goeiemorgen allemaal, @Claudius Ik wil mijn nickname veranderen en ik heb werkelijk alles geprobeerd maar het lukt me niet. Weet jij hoe dat moet? Goeiemorgen @Kunsie64 Ik probeer het uit te zoeken. MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden 3 minuten geleden zei Kunsie64: Goeiemorgen allemaal, @Claudius Ik wil mijn nickname veranderen en ik heb werkelijk alles geprobeerd maar het lukt me niet. Weet jij hoe dat moet? Je klikt rechtsboven op je naam. Dan ga je naar accountinstellingen. Daar zie je je schermnaam en wijzigen verschijnen. Je klikt op wijzigen. Klaar . MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ik heb het gevonden @Claudius! Heel erg bedankt! En wat je hierboven beschrijft over die vrouw klinkt idd heel oneerlijk ten opzichte van jou. Kan je dit volgende keer misschien aan je psychiater voorleggen? Waarom ze zo met 2 maten meten en dat je het niet begrijpt?
Mormel Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 38 minuten geleden zei Claudius: Ik ben weer boos, boos op een systeem dat volgens mij me onrechtvaardig behandelde. Deze ochtend zag ik zeer vroeg een vrouw op een terras met een wijn voor haar. Ik ga haar nog het voordeel van de twijfel geven en denken dat haar wijn alcoholvrij is. Ze had de ene opname na de andere wegens alcohol. Ze lag steeds met bijna iedereen overhoop op verslavingsafdeling. Ze zocht ook steeds het conflict op met medepatiënten. Ze probeerde wel beste vrienden te zijn met het personeel, tegen wie ze telkens ging roddelen en kwaadspreken over andere patiënten. Ze deed nooit mee aan de normale therapieën, ze bleef op haar kamer. Tenzij de therapie geleid werd door de psychologe. Zij moest nooit naar de gesloten afdeling, nee ze kreeg zelfs een voorkeurbehandeling. Ze kreeg individuele therapie. Haar naam ben ik vergeten, ik weet nog wel dat ze ook een hondje had en samenleefde met haar zoon. Hier heb ik wel mijn vragen bij. Je zag deze ochtend dus om vijf uur een vrouw met wijn op een terras?
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Zojuist zei Kunsie64: Ik heb het gevonden @Claudius! Heel erg bedankt! En wat je hierboven beschrijft over die vrouw klinkt idd heel oneerlijk ten opzichte van jou. Kan je dit volgende keer misschien aan je psychiater voorleggen? Waarom ze zo met 2 maten meten en dat je het niet begrijpt? Graag gedaan. Ik ben nooit sterk geweest in namen onthouden. Er waren wel in het verleden andere patiënten die in het openbaar hun beklag deden over die vrouw. En niet achter de rug zoals zij het steeds deed. Ook tijdens de praatgroep werden de problemen aangehaald. Waarop dat zij dan beloont werd met individuele therapie. Ze mocht op haar kamer blijven, terwijl algemeen verwacht werd aan alle therapieën deel te nemen. Ik vermoed al een zeer lange tijd dat een begeleidster van Hestia die me al van in 2021 begeleidt nooit wat goeds over mij te vertellen had tegen anderen. Maar dat is maar een vermoeden.
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden 1 minuut geleden zei Mormel: Hier heb ik wel mijn vragen bij. Je zag deze ochtend dus om vijf uur een vrouw met wijn op een terras? Voor vijf uur. Het is aan een café dat steeds tot erg lang in de ochtend nog open is. Het is zo een beetje een beruchte zaak. Ook op een andere plaats waren er nog mensen op een terras.
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden 58 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: Claudius MaryArt Het doet wat vreemd je nieuwe naam. Hoe gaat het @Mormel ?
MaryArt Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Het doet wat vreemd je nieuwe naam. Ja ik moet er zelf ook wat aan wennen! Maar ik ben er heel tevreden over 🙂 Nu probeer ik nog een fotootje in mijn profiel te plaatsen maar dat word ook een lange zoektocht vrees ik. 14 uur geleden bewerkt door MaryArt
renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 20 minuten geleden zei MaryArt: Het doet wat vreemd je nieuwe naam. Ja ik moet er zelf ook wat aan wennen! Maar ik ben er heel tevreden over 🙂 Nu probeer ik nog een fotootje in mijn profiel te plaatsen maar dat word ook een lange zoektocht vrees ik. Je kikt weer rechts bovenaan. Dan zie profiel, je klikt daarop. Rechts verschijnt er omslagfoto en links een cirkel met een symbool van een afbeelding. Je klikt op dat symbool. De rest vind je wel? MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik heb mijn oude naam weer aangenomen. Ik weet nog waarom ik een andere naam koos. Maar ik zie dat nu als een fout. Ik denk dat ik niets te verbergen heb. MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Het is verwarrend voor de rest vd wereld maar OK, het houdt ons scherp 🤪 Fem82, MaryArt en Moeps reageerden hierop 1 2
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen frummers, Voor de mensen die nog niet helemaal wakker zijn: MaryArt is de nieuwe naam van Kunsie, Renaldo61 de nieuwe naam van Claudius Ik kan me best indenken dat het je steekt/stak dat deze dame zo'n voorkeursbehandeling kreeg @renaldo61. Maar laat het alsjeblieft jouw humeur of zelfs jouw dag niet verpesten nu: jij drinkt niet, deze dame zit dus gewoon nog steeds aan de zuip. Jij bent een stuk beter af uiteindelijk hoor. Wat betreft het weer: ik denk dat de verwachtingen voor vandaag uitkomen: het is zwaar bewolkt en er vallen wat spetters. Fijn dat ik gisteren nog heerlijk van het zonnetje heb kunnen genieten tussen de bedrijven door. Eerst maar even een bakje MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dus lieve mensen, 2 twee grote veranderingen deze dag. Kunsie heet nu MaryArt en Claudius is Ronaldo61. Maar die heeft dat hondenkoppie als profielfoto dus nog makkelijk te herkennen.
renaldo61 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden renaldo61 was ook vroeger mijn naam hier @Yvonne
MaryArt Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goeiemorgen @Yvonne We hebben elkaar gekruist zie ik.
renaldo61 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Mijn Femke houd ik inderdaad nog tijdje. MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden @renaldo61 ik had dat al vaak geprobeerd met die profielfoto maar het lukt niet. Te grote bestanden enzo...
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 30 minuten geleden zei MaryArt: @renaldo61 ik had dat al vaak geprobeerd met die profielfoto maar het lukt niet. Te grote bestanden enzo... Dan maak je het kleiner. Kun je dat? Het simpelste bij mij is als ik de foto of afbeelding per mail verzend.
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ik weet natuurlijk niet met welke programma's of app s je bekend bent. Of dat je met een computer of smartphone werkt. @MaryArt
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden goeiemooiemorgen frummers of eigenlijk niet zo mooi voor mij mijn brein onthoudt steeds slechter en mensen die hun nick veranderen na lange tijd, pfffft. Dan denk ik steeds aan hun eerste naam en als ik geluk heb komt dan nr 2.Of niet. En andersom kan dus ook, eerst nr 2 en dan de oude? Het valt niet mee dat ouder worden. Vroeger vond ik het leuk. Toen hadden we keus uit weinig plaatjes en dan werd iedereen op vrijdagavond even iemand anders. Net kleine kinderen waren we dan. MaryArt reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden