Claudius Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen en @Mormel Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Mormel Claudius karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Morgen mag ik weer eens een nachtje in het ziekenhuis gaan slapen. Voor een CPAP apparaat, dat ik vanaf dan moet gebruiken. Waar ik tegenop zie. Moest ik Femke nog hebben had ik daar een oplossing voor moeten zoeken, want die een nacht alleen laten zou niet te doen geweest zijn. 4 uur geleden bewerkt door Claudius woord vergeten Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen frummers. Het is heerlijk afgekoeld, de zon schijnt, het wordt een mooie dag, fijn. Dat nachtje is niet zo'n punt dus @Claudius, dat apparaat... kan me indenken dat je daar tegenop ziet. Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen... Een bakje eerst even Fonny reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: Mormel Claudius Kunsie Mariposa
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen allen, Gelukkig wat kunnen slapen. Op naar de nieuwe nuchtere dag. 🌺 Fonny en Lonster1 reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: Mormel Claudius Kunsie Mariposa Yvonne
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Jij ook een goedemorgen @Mariposa Mariposa reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: Dat nachtje is niet zo'n punt dus @Claudius, dat apparaat... kan me indenken dat je daar tegenop ziet. Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen... Ik hoop het ook, mijn ex vrouw had /heeft ook zo'n apparaat en ik vond het nogal lawaaierig. Dan spreek ik nog niet over de andere ongemakken, ik ga namelijk steeds op mijn buik slapen, om in slaap te vallen en ik beweeg veel tijdens mijn slaap. Mijn ex vond mijn bewegen echt niet normaal.
rapilos Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen allemaal, Gisteren etentje gehad. Pup mee (mocht eigenlijk niet eens) Heeft bijna 3 uur onder de tafel gelegen. Ach....🙈 Nou ja, alles is goed gegaan en ze was super blij dat ze daarna weer mocht lopen (logisch, zou ik ook zijn) Straks naar de tuin, nog lekker koel en genoeg te doen Fonny reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zo,n apparaat lijkt me ook niks @Claudius Hoewel ik mezelf er ook van verdenk of ik een soort slaap apneau heb. Keel slaat ook soms "dicht en slaap rusteloos en ook vaak op mijn buik als ik in slaap wil vallen. Nou ja joh, succes, we horen wel of het bevalt Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei Claudius: Morgen mag ik weer eens een nachtje in het ziekenhuis gaan slapen. Voor een CPAP apparaat, dat ik vanaf dan moet gebruiken. Waar ik tegenop zie. Moest ik Femke nog hebben had ik daar een oplossing voor moeten zoeken, want die een nacht alleen laten zou niet te doen geweest zijn. Komt goed Claudius, je wordt netjes geholpen...meestal Claudius reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden