sita40 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Hallo lieve mensen, ik ben nieuw hier en voor het eerst op een forum moeilijk dit mijn alcoholjourney Jaren lang sterke drank gedronken etc. Laatste jaar voornamelijk 1,2 flessen wijn 6 dagen per week, op en af Ik ben nu nuchter, gestopt met medicatie wellbutrin al een maand, ik voel me heel helder daardoor, ook dit is nieuw, 7 jaar aan de medicijnen gezeten, Meestal is het geval dat na een paar dagen nuchter zijn, angst terug komt. Ik zou graag hier willen proberen te praten. Vind dat heel moeilijk praten als het niet goed gaat. Zolang in de overlevingmodus gezeten... Blijven proberen en niet opgeven. Mijn huisarts adviseerde me de luisterlijn te bellen, maar dat vind ik nog wat moeilijk. 3 uur geleden bewerkt door sita40
Bob Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Welkom Sita40. Kom hier rustig schrijven over jezelf, de reacties lezen en daar zelf weer op reageren. Alleen al het delen van je gevoelens in plaats van er alleen over te blijven tobben kan opluchting en misschien ook openingen geven. Als je zin hebt kun je ook op de dagdraad meedoen (elke dag een nieuwe met de datum als kop) maar daar loopt alles wat meer door elkaar.
Rob1987 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Blijven praten is belangerijk Alchohol drinken is het niet waard Lost niks op kost geld en slecht voor de gezondheid Dat trek moment verdwijnt vanzelf. Ik doe net als of ik in een stoptrein zit bij elke halte kan ik nog uitstappen voor het te laat is. En dus niet ga gebruiken. Je zit niet meer in de sneltrein! Elke halte kan je uitstappen en je keuze maken om niet te drinken. Zorg dat je nooit bij het eindstation komt! Sterkte JamesM reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja ik heb geen ervaring met angst in verband met alchohol. Kunnen die angsten van je medicijngebruik komen? Welkom hier, blijf schrijven.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja, ik begrijp heel goed hoe moeilijk het is voor je! Ik heb hetzelfde probleem... Ik probeer mijn angsten te beheersen en te analyseren of ze reëel zijn (meestal niet), maar wat je voelt dat voel je. Dat is heel reëel. Als ik een paniekaanval heb als ik probeer in te slapen zonder vette slaapmuts, dan lijkt het of de wereld vergaat. Moeilijk dit!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden