bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 38 minuten geleden zei Amalia: Ducttape, yes! Altijd mee op vakantie. Hoe vaak ik daar al geen baat bij heb gehad ! Je krijgt er de hele achterbank mee stil Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Wel balen @bumperjim, zo vlak voor de vakantie. Welkom @Mormel, je schrijft al lekker mee en zo'n wandelapp is zo gek nog niet. Ik vind wandelen ook soms wat saai, heb ook als stadsmens, weinig verstand van de natuur. Het kan zo mooi zijn, als je er ook voor hebt. Vriend nog steeds ziek, kan hij natuurlijk niets aan doen, gisterenavond 39 graden koorts, niet fijn, vandaag heb ik hem nog niet gesproken. Ben er maar uit gegaan vanochtend. Heel eerlijk gezegd, word ik er nogal kriegel van. Wat moet ik nu gaan doen vandaag, waar ik blij van word? Eerst straks maar rondje hond. Voel me nog steeds niet echt thuis hier en het huilen staat me nader dan het lachen. Grote meid maar zijn en als het niet zo is, zijn het eerlijke tranen. Ook dat kan je niet tegenhouden.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 56 minuten geleden zei Claudius: Sterkte @Spirit De tranen zijn eruit. Lucht wel enigzins op. Kan mijn vinger er niet opleggen, waar mijn ontevredenheid vandaan komt. Het was een rare week. Veel alleen geweest, mijn vriend heeft 3 dagen gewerkt en donderdag werd hij ziek. Ik denk zelf, dat het werken hem te zwaar is gevallen, na het eten ging hij ook meestal naar bed. In plaats dat je dan nog even van de avond kon genieten, door een wandeling of gewoon even samen zijn, ging hij naar bed, om er vervolgens niet meer uit te komen. Veel op mijzelf aangewezen geweest de laatste tijd en als ik dan hier zo alleen zit, voelt dat eenzaam en verlang ik toch naar mijn eigen huisje. Dit is mijn huis nog niet en alles voelt vreemd. Doe echt mijn best, maar soms lukt het gewoon niet. Mijn flatje staat er troosteloos bij. Als we er komen, is het een bliksembezoek. Als ik er ben, voelt het ook weer niet goed. Nu hebben we vakantie. Althans, de zaak, waar hij werkt, is een week dicht. Zit te denken om een paar dagen naar mijn huis te gaan. Kijken hoe dat voelt. Gewoon weer in de metro, naar de markt, nootjes halen, zoals ik dat altijd deed. Denk dus, dat ik heimwee heb . 2 uur geleden bewerkt door Spirit
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Spirit Heb je nog veel van je spulletjes rondom je ? Ik ben pas verhuisd en voel me al meteen thuis. Maar ja, ik heb dan ook nooit in een grootstad gewoond.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden