Claudius Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden 17 minuten geleden zei YvonneQ: wat leuk, een dagdraadje! Iedereen een fijne, zonnige dag en zonder alcohol natuurlijk Yvonne Dank u wel Yvonne
Spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Eigenlijk wel zin om te fietsen vanmiddag. Alhoewel wat banen zwemmen in het openluchtzwembad mij ook wel aanspreekt. Meestal is het zwembad tot 14.00 open, dus dat wordt snel beslissen.
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 2 uur geleden zei Claudius: Ik zeur of zaag ook veel... Weet je waarom je dat doet, levert het je iets op?
Spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Toch maar even naar de HAP straks met mijn lief. Koorts van 39,2 is toch niet echt goed. Denk zelf gewoon aan zomergriep, iedereen hoor je erover en heb het 3 weken geleden ook gehad. Ging vanzelf weer over, maar ach, als het hem gerust stelt om even gezien te worden door een dokter, doen we dat maar even. Rondje hond al gemaakt.
Claudius Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 5 minuten geleden zei Yana: Weet je waarom je dat doet, levert het je iets op? Nu citeer je een klein stukje. Het klopt dat ik veel berichten naar mijn begeleiding stuur. Als er bij mij opkomt dat ik hun een vraag moet stellen of mededelen stuur ik hun een bericht. Meestal een email. Ik vrees anders ook het vergeten te vragen. Mijn mails kan ik nalezen en dan ben ik zeker dat ik het er over gehad heb. Ik voel me dikwijls over het hoofd gezien. Onbelangrijk in de ogen van anderen, daarom dat ik misschien zeur tegen mijn begeleiding. Ik denk niet dat het mij wat oplevert.
Claudius Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 3 minuten geleden zei Spirit: Toch maar even naar de HAP straks met mijn lief. Koorts van 39,2 is toch niet echt goed. Denk zelf gewoon aan zomergriep, iedereen hoor je erover en heb het 3 weken geleden ook gehad. Ging vanzelf weer over, maar ach, als het hem gerust stelt om even gezien te worden door een dokter, doen we dat maar even. Rondje hond al gemaakt. Doe dat maar best
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 4 minuten geleden zei Claudius: Nu citeer je een klein stukje. Oh sorry, ik dacht dat je het anders bedoelde.
karin123 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 7 uur geleden zei lady jane: Ja dus. Dat bedoel ik. Geen gedonder en gezeur! Ideaal! lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Deze middag had ik Cordon blue, puree en witte bonen.
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Er was niets bijzonders aan de hand hoor met manlief. Wat ik al zei: een zomergriep. Was ik aan het einde van de middag aan het appen met m'n schoonzusje, die vroeg spontaan om een terrasje te pikken samen. Ik weet dat zij wel drinkt. Even goed nagedacht en ik ben gegaan. Had nog niets gegeten, rare tijd ook, 5 uur. Iedereen ook aan het bier daar, glazen vol. Toen de ober kwam heb ik als 1e Cola besteld, schoonzusje alcoholvrij. Wel met een portie bitterballen erbij Lika, karin123, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4
Zbb Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hier hebben we ge-BBQ ,voor de vierde keer ofzo,maar dit keer met wat luxer vlees en het was echt lekker. vanochtend ben ik met me beste vriendin naar haar kerk geweest,is een half uurtje van waar ik momenteel zit. normaal gaan we als we samen gaan naar een andere kerk omdat haar kerk (voor mij) behoorlijk pittig is. maar het was een mooie dienst blij dat ik gegaan ben. Woman, rapilos, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden