Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 17 minuten geleden zei YvonneQ: wat leuk, een dagdraadje! Iedereen een fijne, zonnige dag en zonder alcohol natuurlijk Yvonne Dank u wel Yvonne
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Eigenlijk wel zin om te fietsen vanmiddag. Alhoewel wat banen zwemmen in het openluchtzwembad mij ook wel aanspreekt. Meestal is het zwembad tot 14.00 open, dus dat wordt snel beslissen.
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei Claudius: Ik zeur of zaag ook veel... Weet je waarom je dat doet, levert het je iets op?
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Toch maar even naar de HAP straks met mijn lief. Koorts van 39,2 is toch niet echt goed. Denk zelf gewoon aan zomergriep, iedereen hoor je erover en heb het 3 weken geleden ook gehad. Ging vanzelf weer over, maar ach, als het hem gerust stelt om even gezien te worden door een dokter, doen we dat maar even. Rondje hond al gemaakt.
Claudius Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 5 minuten geleden zei Yana: Weet je waarom je dat doet, levert het je iets op? Nu citeer je een klein stukje. Het klopt dat ik veel berichten naar mijn begeleiding stuur. Als er bij mij opkomt dat ik hun een vraag moet stellen of mededelen stuur ik hun een bericht. Meestal een email. Ik vrees anders ook het vergeten te vragen. Mijn mails kan ik nalezen en dan ben ik zeker dat ik het er over gehad heb. Ik voel me dikwijls over het hoofd gezien. Onbelangrijk in de ogen van anderen, daarom dat ik misschien zeur tegen mijn begeleiding. Ik denk niet dat het mij wat oplevert.
Claudius Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 3 minuten geleden zei Spirit: Toch maar even naar de HAP straks met mijn lief. Koorts van 39,2 is toch niet echt goed. Denk zelf gewoon aan zomergriep, iedereen hoor je erover en heb het 3 weken geleden ook gehad. Ging vanzelf weer over, maar ach, als het hem gerust stelt om even gezien te worden door een dokter, doen we dat maar even. Rondje hond al gemaakt. Doe dat maar best
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 4 minuten geleden zei Claudius: Nu citeer je een klein stukje. Oh sorry, ik dacht dat je het anders bedoelde.
karin123 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 uur geleden zei lady jane: Ja dus. Dat bedoel ik. Geen gedonder en gezeur! Ideaal!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden