Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Kaatjemama: oh, dit is soms zo moeilijk om aan iemand uit te leggen. Mijn psychologe lacht als ik zeg dat ik elke week nog een werkschema opstel met alles wat ik per dag gedaan wil krijgen en hoe het mij niet lukt om echt te ontspannen als ik niet eerst mijn taakjes heb afgerond. 
En natuurlijk lukt dit laatste wel als ik het gewoon op een zuipen zet omdat ik op dat moment mij eigenlijk ontsla van die verantwoordelijkheid en het schuldgevoel van niets te doen naar de achtergrond wordt gedrukt. 
Je kunt je wel voorstellen dat het voor mijn ex-vrouw een ramp was om met mij op vakantie te gaan want gewoon een dag niets doen daar werd ik vervelend van ipv dat het ontspannend werkte. 

Enfin, ik heb nog een hoop te leren. 
Voor nu probeer ik naar het advies van de psychologe en een vriendin te luisteren "niet drinken is ook werken".

Geplaatst
1 uur geleden zei Mormel:

niet drinken is ook werken".

begrijp je ex-vrouw goed zou ze goed kunnen praten met mijn ex en man 🙈Dat is  het  zeker het schilt bij mij zoveel het niet drinken aleen idd de lijstjes met taken en niet ontspannen is er nog wel dat verdwijnt niet zomaar. Wat ik hoopte 😂 maar kan me bijvoorbeeld wel ontspannen door te wandelen met een luister boek voor mij bijvoorbeeld maar vindt bijvoorbeeld verjaardag ook heel lastig vaak vragen ze naar werk daar vecht ik ook nog mee soms voel ik me goed en vindt ik het leuk om te choqueren en zeg ben bipolair en werk meer zeggen ze gelijk niet meer erover 

@Mormel

Geplaatst

Het leverde mij niets echt iets nieuws op, behalve hoe goed de mannen door de jaren heen zijn gekomen,
daar waar mijn zoon zwaar getraumatiseerd is geraakt. Het lijkt er op dat Belgie eerder met diagnoses is dan Nederland.
Al schijnt het ook hier beter te zijn tegenwoordig. Maar wat me vooral raakt is dat de 4 een hechte vriendschap hebben, elkaar helpen en sociaal zijn (geworden?) mede daardoor. En de docu is een prachtig gezamenlijk project geworden waardoor hun talenten ook goed naar voren komen. 
Wat mij vroeger heel erg raakte was de film BenX, ook en Belgische film, over een jongen met autisme. Maar die is erg zwaar om te zien. Ik denk @Etty dat jij die ook hebt gezien? Is al lang geleden dat ik daarover schreef hier op adb.

Geplaatst

Ik kan VRT niet altijd terugkijken zonder belgisch telefoonnummer Mormel.
Ik heb het ooit geprobeerd met het tel. nr van een oud kollega, maar ik kreeg natuurlijk
niet zelf de bevestiging en oud kollega wist van niets haha. (niet blond toch dom hier).

Geplaatst
20 minuten geleden zei lady jane:

Ik kan VRT niet altijd terugkijken zonder belgisch telefoonnummer Mormel.
Ik heb het ooit geprobeerd met het tel. nr van een oud kollega, maar ik kreeg natuurlijk
niet zelf de bevestiging en oud kollega wist van niets haha. (niet blond toch dom hier).

Sorry, ik dacht dat jij gewoon via de site van vrtmax kon kijken. Die regiobeperkingen vind ik zelf ook vrij irritant want graag had ik de aflevering gezien van zomergasten met de psychiater. 

Geplaatst

Ik denk geen regio maar ladsgrenzen/-regels. Jammer ja. Ik geef vaak de voorkeur aan canvas kijken en ned.terugkijken als ik moet kiezen. Maar we kunnen niet alles zien. Gelukkig maar ook. Misschien🙃

Geplaatst

@lady jane: heb de docu daarnet bekeken en eigenlijk vraag ik me af wat mensen zonder ass ervaren als ze deze zien want persoonlijk zag ik weinig vreemd gedrag. 
Voor mij was het wel confronterend om te zien hoeveel deze jonge mannen ondernemen als ik het vergelijk met de situatie waarin ik nu zit waarbij ik bijna 24/7 thuis zit. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...