Mormel Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Kaatjemama: oh, dit is soms zo moeilijk om aan iemand uit te leggen. Mijn psychologe lacht als ik zeg dat ik elke week nog een werkschema opstel met alles wat ik per dag gedaan wil krijgen en hoe het mij niet lukt om echt te ontspannen als ik niet eerst mijn taakjes heb afgerond. En natuurlijk lukt dit laatste wel als ik het gewoon op een zuipen zet omdat ik op dat moment mij eigenlijk ontsla van die verantwoordelijkheid en het schuldgevoel van niets te doen naar de achtergrond wordt gedrukt. Je kunt je wel voorstellen dat het voor mijn ex-vrouw een ramp was om met mij op vakantie te gaan want gewoon een dag niets doen daar werd ik vervelend van ipv dat het ontspannend werkte. Enfin, ik heb nog een hoop te leren. Voor nu probeer ik naar het advies van de psychologe en een vriendin te luisteren "niet drinken is ook werken". Mariposa, lady jane en spirit reageerden hierop 2 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 16 minuten geleden zei Mormel: "niet drinken is ook werken". ❤️
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: niet drinken is ook werken". begrijp je ex-vrouw goed zou ze goed kunnen praten met mijn ex en man 🙈Dat is het zeker het schilt bij mij zoveel het niet drinken aleen idd de lijstjes met taken en niet ontspannen is er nog wel dat verdwijnt niet zomaar. Wat ik hoopte 😂 maar kan me bijvoorbeeld wel ontspannen door te wandelen met een luister boek voor mij bijvoorbeeld maar vindt bijvoorbeeld verjaardag ook heel lastig vaak vragen ze naar werk daar vecht ik ook nog mee soms voel ik me goed en vindt ik het leuk om te choqueren en zeg ben bipolair en werk meer zeggen ze gelijk niet meer erover @Mormel
spirit Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden Niet drinken is heel hard werken @Mormel. Werk aan de winkel dus!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden