Claudius Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden 11 uur geleden zei Spirit: Waardeloos @Claudius, ik kan er ook slecht tegen, als een dag niet volgens planning verloopt. Tegelijkertijd zijn dat ook weer flinke triggers voor je. Ik voel je teleurstelling. Kan je zelf nog iets leuks plannen, waar je blij van wordt? Wat ga je straks eten? Ik had laat een praagse schnitzel, puree en champions , veel champions . Ik heb dit al verschillende keren geplaatst, ik heb het gevoel dat iedereen mij vroeg of laat in de steek laat. Verlatingsangst. Ik kreeg op maandag een bericht via de app van mijn bank dat mijn telefoon binnenkort niet meer compatibel is. Dus ik dacht een cadeau voor mezelf te kopen gisteren, maar in de winkel hadden ze softwareproblemen en konden ze de korting niet geven, dus ze raden me aan vandaag terug te komen. Het was gisteren voor mij heel de dag vrijdag de dertiende. Wat mij het meest raakte was dat ze bij de verpleegpost van de afdeling waar ik het laatst opgenomen was geen tijd voor mij hadden. Terwijl ze me al tientallen keren verzekerden dat ik hun altijd mocht opbellen bij problemen. Maar ik blijf nuchter. Kunsie64 reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden @Claudiusik begrijp wat je zegt en je gevoel. Soms heb je zo’n dag. Gek genoeg had ik hem ook gisteren. Alles leek mis te gaan. Ik was op de verkeerde tijd bij een afspraak, reed verkeerd, verloor de intuvia van mijn fiets, boodschappen uit de winkel vielen om. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden vroeger had mijn partner een pc programma over bioritmes en daarop kon je zien op welke dagen je ritmes goed waren, minder en critisch. Op de zeldzame dubbelcritische dagen kon je beter geen grootse dingen plannen. Een beetje als een astrologische voorspelling. Maar ooit in een relatiecrisis namen we dat programmaatje er bij en bleken we beiden zo'n dubbelcritische dag te hebben gehad. We konden er wel om lachen en stelden de break up nog jaren uit, maar het klopte dus (toevallig?) wel. Maar wie weet zat er wel wat waarheid in. En hormonen doen ook veel......... Lika en bolletje reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Ik vind het een interessant thema, het categoriseren en duiden of verklaren van tegenslag. Ik merk verschillende manieren op om verder te gaan na "Je hebt van die dagen". Dat zijn bijvoorbeeld "alles zit me tegen", of "iedereen werkt me tegen", of "ik doe alles fout" of "de stand van de sterren is erg ongunstig", en er zijn er nog meer. Doorgaans kiezen dezelfde mensen ook dezelfde categorie hieruit. Misschien goed om op te merken dat je jezelf ook kunt aanleren wat meer "om te denken". Zoeken naar de kansen die de ontstane uitzonderingssituatie je bieden, naar het leermoment om herhaling te voorkomen, naar de humor die er misschien zelfs in te ontdekken is. 13 uur geleden bewerkt door Bob Moeps en Lika reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden