Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 36 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen allemaal. karin123, Spirit, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Na een onstuimig begin van de dag , slaapt hondje eindelijk. Er even stiekem tussen uit glippen voor boodschappen .. Best heel intensief zo,n pup. Maar goed, dat wist ik van te voren
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Soms wil je niet ten volle weten waar je aan begint he Raps, want dan doe je het misschien niet? ìntensief genieten dan ook (als ze slaapt)
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Precies dat @lady jane 😅 nou ja, ze kan ook wel heel lief zijn hoor (als ze mijn oor er tenminste niet af wil bijten ☺️) lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Middelbaar school tegenover mij is blijkbaar uit. Juist de kleintjes gaan nog naar school @rapilos Als je de volgende weken een oppas voor je pup nodig hebt mag je hem gerust brengen. Ik heb nog een hondenbuggy staan. %s om %s bewerkt door Claudius Kohtje reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Oh, @rapilos, zo herkenbaar. Ik durfde ook amper een boodschap te doen. Nu is het een onstuimige jongedame geworden, voor het eerst loops, maar wel een stuk rustiger. Even doorbijten dus nog. Oei, wat zeg ik nu weer .Alle puppies bijten, oefening voor hun tandjes.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb zoals gewoonlijk op een werkdag in de cafetaria van de verslavingskliniek warm gegeten. Als je het eten kunt noemen, wat rijst met wat saus zonder vlees. Maar het meest teleurgesteld was ik over de fruitsalade, daar was precies al het suiker uit gehaald.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Mijn bankadviseur heeft me doen nadenken over een zorgvolmacht. Want je weet nooit wanneer je bijvoorbeeld dement wordt en als je het bent besef je het niet meer.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) misschien beter nog een levenstestament opstellen @Claudius daarin staat ook wie je executeur testamentair wordt (eerst vragen natuurlijk)(en een 2e persoon voor als nr 1 iets overkomt of die zich terugtrekt). Dit kan van belang zijn om vast te laten leggen wat jouw wensen/grenzen zijn m.b.t. dementie, wilsonbekwaam, eventuele euthanasiewensen, enz. Er zijn vanuit zorginstanties hier in Ned. speciale bijeenkomsten voor. Juist als je geen kinderen hebt, wil je toch je wensen rondleven/dood/en bezit vastleggen. En eventueel ook een gewoon testament maken. Beide dienen door de notaris te zijn ondertekend, en elke zoveel tijd gecheckt of de inhoud nog geldt, want omstandigheden veranderen en grenzen worden opgerekt soms. %s om %s bewerkt door lady jane Fonny reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 5 uur geleden zei Claudius: Middelbaar school tegenover mij is blijkbaar uit. Juist de kleintjes gaan nog naar school @rapilos Als je de volgende weken een oppas voor je pup nodig hebt mag je hem gerust brengen. Ik heb nog een hondenbuggy staan. Lief aangeboden @Claudius, heb gelukkig al veel aanbieders van oppassers 😊
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja, hoe oud is jouw pup nu @Spirit? Een maand of acht meen ik met te herinneren. Ach ja, het kan alleen maar makkelijker worden denk ik dan. En dat bijterige zal op den duur ook wel minder worden
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 minuten geleden zei rapilos: Ja, hoe oud is jouw pup nu @Spirit? Een maand of acht meen ik met te herinneren. Ach ja, het kan alleen maar makkelijker worden denk ik dan. En dat bijterige zal op den duur ook wel minder worden Die van mij is nu 10 maanden. Het bijten gaat echt over. rapilos reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden