lady jane Geplaatst 25 mei Rapport Geplaatst 25 mei zo heerlijk net, na 1/2 manouvreren in het binnenbad, 20 min. in het buitenbad gezwommen. En die had ik helemaal voor mezelf. Het enige sneue was dat er dan een badmeester verplicht buiten moet koukleumen. Maar blijkbaar vond hij dat wel lekker want hij wilde niet dat ik om hem terug naar binnen ging. En er is ook een kantoortje buiten/boven waar hij naartoe had gekund. Normaal is er altijd krapte maar ook dat was nu niet zo, dus na 20 mijn gewrichten maar ontzien verder en weer binnen opgewarmd, waar iedereen bijna weg was. Wat knap ik altijd op van zo'n uur zwemmen. Lika reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 25 mei Auteur Rapport Geplaatst 25 mei Deze middag had ik biefstuk, paprika's en puree.
Zbb Geplaatst 25 mei Rapport Geplaatst 25 mei Goedemiddag hier een kleine update ik heb Een tijd lang niks van me laten horen na me laatste opname van een paar maanden geleden ben ik compleet de grip op me leven kwijt geraakt. ik heb hele heftige binges gehad van weken en soms maanden achter elkaar. zo erg dat ik op sommige dagen niet meer in staat was voor mezelf te zorgen. ik heb me een tijdje geleden opnieuw aangemeld voor een opname er waren dagen dat ik overtuigd was de dag niet te overleven. dit keer heb ik me aangemeld zonder aandringen van een behandelaar of wat dan ook,puur uit eigen overweging. ook bij een kliniek naar mijn eigen keuze sinds afgelopen woensdag zit ik in een christelijke detox kliniek waar ik naar alle waarschijnlijkheid 9 juni overgeplaatst kan worden naar de volgende afdeling om aan mijn onderliggende problemen te gaan werken. daar zal ik waarschijnlijk nog eens 12 weken verblijven. bumperjim, lady jane en Hadocque reageerden hierop 3
Claudius Geplaatst 25 mei Auteur Rapport Geplaatst 25 mei @Zbb Goed dat je je problemen aanpakt. Dat was toch je wens om in die kliniek opgenomen te worden? Wordt die opname mogelijk nog verlengd? Heb je al een plan om te doen als je uit de kliniek bent?
Zbb Geplaatst 25 mei Rapport Geplaatst 25 mei Nee ik geloof dat 12 weken op de andere afdeling het max is. maar ik denk dat ik er dan ook wel helemaal klaar mee ben. ik heb dan ook nog eens ongeveer twee weken op de detox gezeten,dus al met al een behoorlijke tijd alles bij elkaar opgeteld lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 25 mei Auteur Rapport Geplaatst 25 mei 9 minuten geleden zei Zbb: Nee ik geloof dat 12 weken op de andere afdeling het max is. maar ik denk dat ik er dan ook wel helemaal klaar mee ben. ik heb dan ook nog eens ongeveer twee weken op de detox gezeten,dus al met al een behoorlijke tijd alles bij elkaar opgeteld Dat is een peulschil tegenover mijn opname, dat was ook in een christelijke kliniek.
Lika Geplaatst 25 mei Rapport Geplaatst 25 mei (bewerkt) Wat fijn van je te horen @Zbb. Goed dat je bent gegaan. Gewoon volhouden! (Weet wel dat het niet gewoon is hoor:-) Zoals vaker als ik me openstel hoor ik vergelijkbare verhalen om me heen. Twee vrouwen. Hetzelfde @Jannigje. Bang/depressief. We zijn niet alleen!! Mensen die uit de ratrace zijn gestapt:-) Lieve mooie mensen die gekozen hebben wat anders te gaan doen of moesten stoppen met werken. Dat dus. 25 mei bewerkt door Lika lady jane en Zbb reageerden hierop 1 1
Jannigje Geplaatst 25 mei Rapport Geplaatst 25 mei 10 uur geleden zei Yvonne: Echt, hier begrijp ik niks van Jannigje, wel van jouw angst en spanning hoor, maar werkelijk, waarom moet je na al die jaren in hemelsnaam nog weer een auditie doen? Jeetje. Wat ongelooflijk balen is dat. Het zou toch echt te gek voor woorden zijn als je afgewezen wordt. En dat mag en gaat dus niet gebeuren ❤️ Men wil de kwaliteit van het koor hoog houden, daarom moeten wij om de zoveel tijd bewijzen dat we nog goed genoeg zijn.
lady jane Geplaatst 25 mei Rapport Geplaatst 25 mei @Zbb wat goed dat je nu echt voor jezelf hebt gekozen, en ook de kliniek krijgt die je wilt en verdient. Dit gaat je helpen je motivatie hoog te houden lijkt me, en ook al wordt het niet makkelijk je gaat je onderliggende problemen wel aan. chapeau voor jou. Zbb en bumperjim reageerden hierop 1 1
Maverick Geplaatst 25 mei Rapport Geplaatst 25 mei 3 uur geleden zei Zbb: dit keer heb ik me aangemeld zonder aandringen van een behandelaar of wat dan ook,puur uit eigen overweging. Misschien zit hier wel de uiteindelijke sleutel voor langdurig herstel? Het langdurig in herstel komen moet vanuit je tenen komen, het moet zo’n pijn en ellende hebben geven dat je daarna alle motivatie en hulp bij elkaar schraapt om er echt iets aan te gaan doen. Dat is iig mijn ervaring. Ik herinner mij nog dat tijdens één van de sessies in de kliniek mij werd verteld dat ik mijn wil maar even moest laten voor wat was en wat meer mocht gaan luisteren en openstaan voor hulp en de adviezen. Op de weerstand tegen het loslaten van de eigen wil kwam de opmerking te kijken naar waar mijn eigen wil mij had gebracht. De balans opmakend was het geen best resultaat. Succes zzb, hopelijk heeft het nu pijn genoeg gedaan en is dit voor jou de start naar langdurig herstel. Ik gun het je echt van harte! Zbb reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden