bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ondertussen heb ik zo vreselijk veel te doen voor mn werk, ik weet nog niet waarmee ik ga beginnen. (Want ik zoek altijd het leukste uit, als alles heel dringend moet). Eerst ff een pot thee zetten. Daarna word ik heel efficient, dat beloof ik 🤣
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb een foto van mezelf met mijn zelfgemaakte colbert op Facebook gezet... 632 likes en 72 commentaren over hoe geweldig getalenteerd ik ben (and counting)😄 Wie biedt er meer? lady jane en bumperjim reageerden hierop 1 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Mijn vechtgesprek met mijn psychiater is weeral eens voorbij. Als ik haar als psychiater wil houden zal ik moeten buigen en me aan bepaalde regels houden, hoe dom ik ze ook vind.
Sandro Geplaatst gisteren om 00:19 Rapport Geplaatst gisteren om 00:19 Leuk dat stoppen met alcohol, vooral snachts.Word net badend in het zweet wakker na de zoveelste herbeleving. Even bijkomen...
Claudius Geplaatst gisteren om 03:20 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 03:20 3 uur geleden zei Sandro: Leuk dat stoppen met alcohol, vooral snachts.Word net badend in het zweet wakker na de zoveelste herbeleving. Even bijkomen... Het overvloedig zweten herinner ik mij ook nog.
Sandro Geplaatst gisteren om 05:19 Rapport Geplaatst gisteren om 05:19 Hierna had ik nog een keer een herbeleving in een net iets andere vorm. Net wat minder heftig dan de eerste, maar fijn is anders. Wat een nacht...
lady jane Geplaatst gisteren om 06:08 Rapport Geplaatst gisteren om 06:08 je hebt er nu niks aan, Sandro, maar het gaat over. Eenmaal de zooi op celniveau uit je lijf en psyche is de detox pas echt klaar. Bij mij duurde dat een jaar maar ik zat dan ook in de overgang tijdens het stoppen. Het was erg genoeg om dat nooit meer te willen, en gelukkig hoefde dat tot nu toe ook niet. sterkte Sandro reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 08:03 Rapport Geplaatst gisteren om 08:03 Sandro zit nog niet in de penopauze als het goed is 😁
Sandro Geplaatst gisteren om 08:57 Rapport Geplaatst gisteren om 08:57 53 minuten geleden zei bumperjim: Sandro zit nog niet in de penopauze als het goed is 😁 Sterker nog, hij weet niet eens wat het is Vast iets met veranderende hormonen enzo bumperjim reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden