bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Hoi! Morgen is het hier bevrijdingsdag. Ik krijg altijd een maand van tevoren een mailtje van de mairie van het naburige dorp waar de hondenclub gevestigd is, als président van de club, met een uitnodiging voor de herdenking. Dan mag je met een serieus gezicht in het rijtje net achter de burgemeester staan bij het monument van WW2 terwijl de fanfare van de brandweer probeert foutloos de marseillaise neer te zetten. De mairie kennende is het vervolgens apéro met veel wijn en worst en kaas. Tenminste dat vermoed ik want ik ben er nog nooit geweest 😜 Dat is "eigenlijk niet netjes" (een schuldgevoel opwekkende term uit mn jeugd) maar inmiddels zullen ze wel weten "die komt nooit" dus ik hoef eigenlijk niet te antwoorden. Ook niet te verantwoorden. Het is tenslotte mn vrije dag en de vz van de hondenclub moet er natuurlijk met zn hond op uit. Maar eerst nog een dagje werken. Sterkte allemaal 😁 %s om %s bewerkt door bumperjim Fonny en lady jane reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Weer veel te vroeg wakker. Verwacht een pakje Zaterdag besteld, zou maandag bezorgd worden. Maar bevrijdingsdag, dus wordt het dinsdag. Krijg bericht dat de bestelling vertraagd is. wordt dus woensdag (vandaag) Net bericht dat het waarschijnlijk de volgende werkdag bezorgd wordt (morgen dus) dan ben ik weg... Gedver, leve post NL Spirit reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 37 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Fonny🌞
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. De zon wil nog niet, maar 'wat niet is kan komen' (volgens mijn grootmoeder indertijd), ik verwacht een zonnig dagje. Van het rommelen in huis is niet zoveel terecht gekomen gisteren, vandaag dan ook maar niet als de zon doorbreekt, dan zal ik me richten op het verwijderen van ongewenste plantjes en struikjes. Lekker genieten van jouw vrije dag @bumperjim, en voel je gewoon lekker helemaal niet schuldig, integendeel 😂 Jammer dat het dan misloopt @rapilos, je kunt in de app meestal wel aangeven dat je het pakketje dan bij een supermarkt in de buurt of zo wilt ophalen. Dat doe ik als ik niet zeker weet of ik wel thuis ben. Overigens hebben we hier eigenlijk nooit last van slechte service van Post.nl (ook DPD en DHL). En ja vertraging.... dat kan wel eens gebeuren... rapilos reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Blijkbaar slaap ik de laatste tijd beter en daar ben ik zeker niet rouwig om. karin123, Spirit, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 minuut geleden zei Claudius: Blijkbaar slaap ik de laatste tijd beter en daar ben ik zeker niet rouwig om. Heerlijk Claudius, das rijkdom...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 minuut geleden zei Yvonne: Heerlijk Claudius, das rijkdom... Ik heb wel nog niet gewandeld vandaag. Wel een beetje dagdagelijkse taken.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Vandaag dan de MRI @ikkanhet, ik duim voor je en ik denk aan jou.... En hoe verliep het telefoontje gisteren over een eventuele rugoperatie??? lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 minuten geleden zei Claudius: Ik heb wel nog niet gewandeld vandaag. Wel een beetje dagdagelijkse taken. Voor dat wandelen heb je nog de hele dag, komt vast wel goed. Lekker dat je al bezig bent geweest, het kan maar gedaan zijn. Klinkt allemaal goed Claudius.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En dan vergeet ik alwéér de koffie en thee, moet niet gekker worden
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Gisteren had ik een MRI maar ik begrijp niets van die beelden die ik reeds kan opvragen.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers hier ook geen zon, maar wel een mooie dag om de zomerkleding een plek te geven en de meeste winterse op te bergen. En vanmiddag een invaldienst als kokshulp. Iemands echtgenoot onverwacht overleden, vorige week een direkte kollega ook al, in zijn slaap. Dit soort berichten gaan helaas steeds vaker komen.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) @rapilos DHL is hier altijd op tijd, maar postNL laat ik niet thuis bezorgen maar bij ophaalpunt. Ik wil niet nodeloos thuis wachten en me ergeren aan die mails. Gelukkig bestel ik zelden iets want ik kan niet kiezen welke bezorger komt. En het meeste kan ik hier in de buurt wel kopen. Maar soms is de verleiding te groot . %s om %s bewerkt door lady jane
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @niks, wat fijn jou af en toe nog te lezen en wat doe je het toch fantastisch. Verhuizen vond ik altijd vreselijk, zeker de laatste keer toen ik er echt op achteruit ging. Maar zoals jullie dan is het een uitdaging en investeren in je gezin. ff doorbijten dus met al het werk en dan jaren en jaren oogsten. Een speeltuintje vlakbij hadden wij ook en de kinderen genoten volop. Moeders zat er vaak bij met een boekje en een bakkie. Wie had dit bij jou gedacht he, toen je hier pas arriveerde. Je maakt mij elke keer weer blij met zo'n update. thnx dus.
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @lady jane, Ik bestel ook niet liever, want baal van het steeds thuis moeten blijven. Tot nog toe, heb ik niet gezien dat ik ook een ophaalpunt kan kiezen. Net bericht dat het morgenmiddag bezorgd wordt Dan moet ik werken, misschien dat vriend hier even wil zitten.
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En @niks, Ik sluit me volledig bij @lady jane aan 😊👍
bumperjim Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Geinig, dat is hier dan wel weer goed geregeld: brievenbussen hebben hier een standaard slot waar de Franse post een loper van heeft, dus als je bestelling in de brievenbus past (bv een schoenendoos of je thee van het palais des thés 😋) dan zit ie keurig in de bus op je te wachten als je thuiskomt. Als ie net te groot was dan pleurde de oude postbode hem weleens in de tuin als het niet ging regenen, maar die was nog van de oude stempel. Maar andere transporteurs, DHL en DPD en noem maar op hebben niet zo'n loper en dan kan je het beste laten afleveren in een kluisje bij de supermarkt waar je gewoon 24/7 met een code kan afhalen. Is ook goedkoper vaak. %s om %s bewerkt door bumperjim rapilos reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Deze middag had ik migonette en wortelstomp %s om %s bewerkt door Claudius Stond teveel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden