bolletje Geplaatst 3 mei Rapport Geplaatst 3 mei Goeie morgen Jane Spirit en Spud reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 3 mei Auteur Rapport Geplaatst 3 mei Ha die Bollewops (it's saturday dear) Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 mei Rapport Geplaatst 3 mei Goedemorgen dames en goedemorgen Frummers. Geen @Claudius???? Oei. Is alles in orde Claudius, laat je even wat van je horen? Ik zet hier even een bakje neer, heb haast (tsssss), logeetjes, dus gelijk weer weg, ik hoop later even een momentje bij te kunnen lezen.. Fonny reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 3 mei Rapport Geplaatst 3 mei Onze Bollewops een dag in de war. Geen @Claudius. Het is me toch wat. Een stuk minder warm dan gisteren. Weer ff wennen. We gaan straks lekker wandelen met de hond en zwemmen ( de hond ). Ben er zelf nog niet aan toe gekomen.
bolletje Geplaatst 3 mei Rapport Geplaatst 3 mei Nee Sprietje ik ben niet in de war maar ik vond het plaatje zo lief. Doe jij rustig aan wijfie? Spirit en Fonny reageerden hierop 1 1
Spud Geplaatst 3 mei Rapport Geplaatst 3 mei Is ook Tante Bollewops Hihi, ik voelde me ook aangesproken door Sprietje, maar het lijkt ook wel op Spruitje of Sproetje toch? Spirit en bolletje reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 4 mei Rapport Geplaatst 4 mei Het is een lief plaatje @bolletje maar het creëerde toch wat verwarring. bolletje reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden