Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik weet nu dat het anders kan, maar het blijft een gevecht, gelukkig niet dagelijks.
Jannigje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 23 uur geleden zei Oskar: @Jannigje traditiegetrouw luister ik vandaag de Johannes Passion. Zing jij die dit jaar nog? En - ik durf het eigenlijk nooit beter te weten dan Bach - maar vind jij ook niet dat hij de Johannes had moeten afsluiten met Ruhet wohl in plaats met dat zouteloze koraaltje dat nu het slotstuk ervan vormt? Daar ben ik het helemaal mee eens @Oskar, ik “vergeet “ ook steeds dat het er nog achteraan komt. Ik zou morgen naar de Mattheus gaan in het concertgebouw maar ik ben helaas ziek. Als iemand morgenmiddag om 14.15 wil gaan? Ik heb een kaartje voor je.
Jannigje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 23 uur geleden zei Oskar: Goed je weer eens te lezen Jannigje. Is u een weinig overstelpt vandaag? Ook voor jou: Goede Pasen. Dat was het precies, grote lappen tekst terwijl ik me niet goed voelde, dat was ietwat teveel
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s fijn dat je hier weer schrijft @Jannigje jammer dat je ziek bent hopelijk knap je snel weer op.
Jannigje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dankjewel @lady jane Ik word er weer erg aan herinnerd hoe kwetsbaar je als mens bent. lady jane reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Beterschap @Jannigje, fijn je weer even te lezen en wij zijn er nog gewoon hoor en ook voor jou
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden