Claudius Geplaatst 13 april Rapport Geplaatst 13 april Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Yvonne Geplaatst 13 april Rapport Geplaatst 13 april Goedemorgen Claudius, goedemorgen Frummers, Geen zon, wél al een paar regenspetters, de eerste sinds een hele poos!!! Helpen tegen de droogte zal het niet doen, maar het ruikt nu wel heerlijk buiten... Mooi, tijd voor een bakje nu eerst
Yvonne Geplaatst 13 april Rapport Geplaatst 13 april En natuurlijk goedemorgen Jane... lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 13 april Rapport Geplaatst 13 april Weer lekker rustig op je eigen stek na een paar heerlijke dagen Jane?
Yana Geplaatst 13 april Rapport Geplaatst 13 april Groeten uit Zierikzee! Wat heerlijk Nederlands mooi en gezellig is het hier, ik hou ervan ❤️ lady jane en Spirit reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 13 april Auteur Rapport Geplaatst 13 april Gisterenavond heb ik nog gezondigd met een ijsje.
Spirit Geplaatst 13 april Rapport Geplaatst 13 april 27 minuten geleden zei Claudius: Gisterenavond heb ik nog gezondigd met een ijsje. Foei toch Claudius. Zal ik het dan ook maar vertellen? Ik heb ook een ijsje op gisterenavond
Spirit Geplaatst 13 april Rapport Geplaatst 13 april Welkom in Nederland @Yana Zierikzee is een mooi stadje..Zijn jullie op doorreis? Ben nog steeds gespannen.Ik ga het dus maar eens rustig aan doen vandaag.Er is vandaag een optreden met dat vervelende koor. Wij gaan niet en we gaan ons lidmaatschap opzeggen.Het is ons enorm tegengevallen daar. Wij spelen toch wel verder. Lekker even voor onszelf. Of we ooit nog op een koor ga? Ik denk het niet.We houden allebei niet zo van grote mensenmassa's, dus denk niet dat we dat nog op moeten zoeken. Wens ik iedereen nog een fijne Zondag toe .
Spirit Geplaatst 13 april Rapport Geplaatst 13 april 51 minuten geleden zei bolletje: Als mijn buurman zo'n haan had, had hij allang door de soep gegaan bolletje reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 13 april Auteur Rapport Geplaatst 13 april Ik heb deze middag al de rest van het stoofvlees maar opgegeten, het mocht maar niet zo goed smaken.
lady jane Geplaatst 13 april Rapport Geplaatst 13 april 8 uur geleden zei Yana: Groeten uit Zierikzee! Wat heerlijk Nederlands mooi en gezellig is het hier, ik hou ervan ❤️ Ik zit in Serooskerke. Wat is zeeland toch mooi he. Vandaag bolussen gebakken(heerlijk gelikt). En gemakrameed(lukte voor geen meter) Yana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 13 april Rapport Geplaatst 13 april 5 uur geleden zei Spirit: Als mijn buurman zo'n haan had, had hij allang door de soep gegaan Die buurman?
Claudius Geplaatst 13 april Auteur Rapport Geplaatst 13 april Ik vermoed dat @Spirit de haan bedoeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden