Claudius Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Goeiemorgen iedereen, Iedereen wakker worden. Dagpact Claudius
Fonny Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Goedemorgen Claudius!!!! Ik ben allang wakker.. Koffie?☕️ Dagpact: Claudius Fonny
Claudius Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden 25 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen Claudius!!!! Ik ben allang wakker.. Koffie?☕️ Dagpact: Claudius Fonny Dank U wel voor de koffie
Fonny Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden 14 minuten geleden zei Claudius: Dank U wel voor de koffie 👍
Yvonne Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goedemorgen @Fonny, @Claudius en alle andere frummers. Even het 'dienblad' neerzetten hier Als de weersverwachting het goed heeft krijgen we vandaag een zonnige dag, mooi, ik heb er zin in.... Fonny reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden @Yvonne Waar ik woon gaan we vandaag de zon niet zien volgens de voorspelling.
Yvonne Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 11 minuten geleden zei Claudius: @Yvonne Waar ik woon gaan we vandaag de zon niet zien volgens de voorspelling. Jammer, dan maar wat sfeerlampjes aandoen @Claudius en het binnen gezellig maken...
bolletje Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goeie morgen mensen, Voor iedereen die de zon mist, Lonster1 en Fonny reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Ik kijk er naar uit. Volgens de voorspelling later op de dag een voorzichtig zonnetje. Gisteren was dat pas tegen de tijd dat ie al weer onder ging.
rapilos Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen allemaal, hier wel hoor, volop zon. wat een bof ! Vanmiddag misschien even naar de tuin. we gaan een hek met een soort gaas plaatsen en laten daartegen klimplanten groeien Dan zitten we wat meer prive. Gisteren nog een stuk gespit en alle oude boerenkoolplanten eruit getrokken (Waren allemaal opgevreten door de vogels 🤔) lady jane reageerde hierop 1
Dyem Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 3 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Dyem Goeiemorgen allen
Claudius Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik heb een goed gesprek gehad met de psychiater, we hebben over allerlei gepraat. Ze is natuurlijk niet tevreden met mijn huidig gewicht. Ik moet ook mijn vochtopname beperken, vooral dan na 17 uur. Ze is verbaasd dat ik nog steeds geen alcohol gebruikt heb. Ze vertelde dat al veel ex patiënten van mijn leeftijd in het rusthuis beland zijn en dacht voor zeker dat ik daar ook een kandidaat voor was. We hebben verder afgesproken dat ik de dagelijkse alcoholcontroles ga blijven doen. Ook in het weekend. Ook over Femke hadden we het. Fonny, Dyem, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4
Roberto Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Vandaag was weer een horrible day vanwege de situatie van mijn ernstig verslaafde buurman. Afgelopen zaterdag was de politie en doktersdienst al langs geweest. Met de conclusie: maandag bellen we zijn huisarts wel. Ik had niet verwacht dat hij maandag no zou ademen, deed hij toch. Maandag heb ik de huisarts assistente gebeld: de huisarts komt deze week langs. Gistteren lag hij op de bank en ademde nog. Vanochtend idem. Zijn kameraad heeft weer de politie gebeld, die komen altijd even kijken. Gelukkig zat zijn tuindeur niet mee op de knip. Voor mij was dat een signaal dat hij wel alle hulp weigert, maar tegelijkertijd een opening laat. De politie heeft zijn huisarts gebeld. Na veel wikken en wegen heeft zijn huisarts de ambulancedienst gebeld en is hij afgevoerd. Dat geeft ons tijdelijk even rust, ik heb de hele middag geslapen. Morgen moet ik even kijken of er nog ergens schone kleren te vinden zijn. Hij heeft nu alleen een ziekenhuisjasje aan. De grote vraag is hoe nu verder nadat het ziekhuis hem een weekje opgeknapt heeft. Teug naar zijn vervuilde woning is geen optie. Zijn kameraad heeft een logeerkamer waar hij terecht kan, eventueel om te serven. Maar niet voor te lange tijd, dan gaat die er zelf onder door. Afschuwelijke situatie, omdat wij als buren en kameraad afhankelijk zijn van wat de artsen beslissen. De zorgverleners hebben beroeps geheim, grotendeels terecht. Maar als kameraad en buren zien wij meer dan in al zijn dossiers staat. Daarvoor bellen wij regelmatig. Niet om informatie te krijgen, maar om informatie te geven. Gelukkig hebben zijn huisarts assistentes een luisterend oor. Zetten mijn opmerkingen in zijn dossier, meer kunnen en heven zij niet te doen.
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden @Roberto Mijn psychiater sprak over naar de Procureur des Konings te bellen als ik mij niet vrijwillig liet opnemen. Ook vandaag liet ze nog horen dat het maar ren haartje scheelde of ik moest naar een bejaardentehuis. Dat er in het geval van U buurman niet meer mogelijk is verbaasd me.
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Als je in België in een bejaardentehuis beland heb je voor zover als ik weet niet veel rechten meer. Je mag in ieder geval in een bejaardentehuis dat ik ken alleen niet meer naar buiten.
Claudius Geplaatst 54 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Ik moest weer eens opstaan. Zeer draaierig en lage polsslag. De psychiater raadde me aan mijn waarden te controleren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden