Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• 3 months later...
Geplaatst (bewerkt)

Nou, mijn leven is compleet overhoop gegooid.Ā 
Ik wil er niet te veel bij stiltaan, om maar te blijven staan. Maar ik wil ook heel graag delen dat ik dit allemaal nuchter aankan!

Mijn man heeft 3,5 week geleden laten weten weg te willen uit de relatie. Hij is zichzelf kwijtgeraakt, wil niet meer.Ā 
Heel veel duidelijker krijg ik het niet, hij worstelt blijkbaar al een paar jaar met zichzelf en heeft dat niet kunnen uiten totdat hij dus nu al een conclusie/oplossing heeft bedacht. Die ook mijn leven raakt. En dat van onze puberdochters.

Ik kan nu gelukkig zeggen dat de ergste paniek wegblijft, ik vertrouw op het doorkomen van de golven verdriet per dag en steeds meer mensen om me heen durf ik te benaderen en vertrouwen. Ik sta nog, ik blijf staan en ik moet er serieus niet aan denken dat ik het mezelf nóg moeilijker zou maken door te gaan verdoven met wijn. 
Voor nu; zit ik midden in een gigantische storm. Erger dan nu kan het denk ik even niet meer worden, ā€˜we’ zijn nu voornemens om vooral zorgvuldig de te nemen stappen te onderzoeken en zetten. Ik maak me heel veel zorgen om zijn mentale gezondheid, hij lijkt compleet overspannen en vanuit een niet gezonde situatie nu een hele grote beslissing te nemen. Maar ik moet me op mezelf en gezin richten, anders ga ik dit niet trekken.
Ik moet vertrouwen op de hulp die hij godzijdank na mijn uiting van zorgen wel heeft gezocht.Ā 

Morgen een kennismakingsgesprek met een mediator, om te kijken of zij daar waar we nu staan zou kunnen begeleiden.
Mijn wens; vertragen/tot rust komen/aparte woonplek .. en pas bij rust gaan besluiten (SAMEN) wat we met de relatie gaan doen.Ā Ā 

bewerkt door Marij
Geplaatst

Je klinkt stabiel Marij, maar wat een zwaar proces toch, he.
Een aparte woonplek kan idd de rust voor beiden brengen.
Zeker als je man hulp krijgt en jij je nuchter en gezond op jezelf
en dochters kunt richten. Je blijft samen ouders en het is veel waard
om dat op de gezondst mogelijke manier waar te maken. sterkte en succes,
jij kunt ditĀ en ooit ga je terugkijken op hoe sterk je hier uit kwam.:heart:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...