Spring naar bijdragen

zondag 22 december 2024

Claudius

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei bumperjim:

Mn hond is ineens incontinent. Het heeft in het hele huis gedruppeld. Ff aankijken morgen, proberen te snappen wat het is. Als ze zo gammel blijft ga ik niet mee naar Parijs, blijven we met zn 2en hier kerst vieren.

Best wel zin in eigenlijk đŸ€«

Mijn Femke krijgt dieetvoeding tegen incontinentie, laag aan vet. Sinds ze dat eet geen gedruppel meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Ayla89:

Blaasontsteking? @bumperjim onze hond heeft dat ook eens gehad. Veel kleine plasjes, soms met neusfluiten gepaard, verder toonde ze eigenlijk geen pijn 

Ja zoiets denk ik aan. Net ff gelopen en niks aan te zien. Ze had wel gisteren ineens een pijnmoment toen ze met mn dochter aan het spelen was, misschien een verband. Blijven opletten of het doorgaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Mn hond is ineens incontinent. Het heeft in het hele huis gedruppeld. Ff aankijken morgen, proberen te snappen wat het is. Als ze zo gammel blijft ga ik niet mee naar Parijs, blijven we met zn 2en hier kerst vieren.

Best wel zin in eigenlijk đŸ€«

Oscar is zij al wat oud? En is ze gesteriliseerd? Dan kan het zijn dat ze problemen heeft met d'r nieren. Ze plassen ook vaak binnen als ze iets duidelijk willen maken, hoeft niet altijd lichamelijk te zijn hoor. Misschien is ze bang voor rotjes.

Kan je ze tempen? Een hond heeft een temp. van 38-39 gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toitoitoi morgen @Claudius het duurt maar 10/15 minuten dus stilzitten moet lukken. Aan beide ogen?

@Lika ik lees jou toch wel als streng voor jezlef. En voor anderen kun je zo mild zijn. Je hoeft er niet heen he meis.
En ga je toch, dan zijn er vast collega's die ook niet drinken. Daar heb je dan na een kwartiertje/half uurtje vast ook fijner contact mee.
Dus ff door de zure appel om te gaan, de rest daar red je jezelf vast wel in, zoals ik je op de meeting meemaakte.
Waar ik voor mezelf even op terugkeek; ik dronk de eerste 2 drankjes altijd redelijk snel om over dat "dode' punt heen te komen. Maar zodra
ik een roesje voelde, trok ik me ook meer in mezelf terug. Op een fam. etentje kon ik dat gedrag ook mooi bestuderen. (probleem)Drinkers zijn erg op zichzelf
(lees gericht op de inname). Ik zie er nu egocentrisch worden in bij sommigen. jij kunt dit! (of niet en dan is het ook goed om niet of maar kort te gaan)

BJ hopelijk is het te verhelpen. ik ben grieperig momenteel en bij het heftige niesen en hoesten heb ik ook wel eens gedruppel. Vreselijk vind ik dat. Misschien helpt andere voeding al, en anders maar een uurtje googlen eerst? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...