bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Mn hond is ineens incontinent. Het heeft in het hele huis gedruppeld. Ff aankijken morgen, proberen te snappen wat het is. Als ze zo gammel blijft ga ik niet mee naar Parijs, blijven we met zn 2en hier kerst vieren. Best wel zin in eigenlijk đ€« Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Ja, @Oskar, dat! Heel graag. Vroeger kon ik fat met een vriendin. Gingen we bij elkaar logeren of spelen en dan lekker lezen. Ieder zijn eigen boek. Hartstikke gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 14 minuten geleden zei bumperjim: Mn hond is ineens incontinent. Het heeft in het hele huis gedruppeld. Ff aankijken morgen, proberen te snappen wat het is. Als ze zo gammel blijft ga ik niet mee naar Parijs, blijven we met zn 2en hier kerst vieren. Best wel zin in eigenlijk đ€« Mijn Femke krijgt dieetvoeding tegen incontinentie, laag aan vet. Sinds ze dat eet geen gedruppel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Het is een plotselinge incontinentie. Infectie of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Morgen wordt ik geopereerd, cataract, ik maak me daar wel zorgen over, of ik ga kunnen stilzitten tijdens de operatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Blaasontsteking? @bumperjim onze hond heeft dat ook eens gehad. Veel kleine plasjes, soms met neusfluiten gepaard, verder toonde ze eigenlijk geen pijn. @Claudius dat klinkt wel heel spannend. Ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt. Maar komt vast goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 6 minuten geleden zei Ayla89: Blaasontsteking? @bumperjim onze hond heeft dat ook eens gehad. Veel kleine plasjes, soms met neusfluiten gepaard, verder toonde ze eigenlijk geen pijn Ja zoiets denk ik aan. Net ff gelopen en niks aan te zien. Ze had wel gisteren ineens een pijnmoment toen ze met mn dochter aan het spelen was, misschien een verband. Blijven opletten of het doorgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Mn hond is ineens incontinent. Het heeft in het hele huis gedruppeld. Ff aankijken morgen, proberen te snappen wat het is. Als ze zo gammel blijft ga ik niet mee naar Parijs, blijven we met zn 2en hier kerst vieren. Best wel zin in eigenlijk đ€« Oscar is zij al wat oud? En is ze gesteriliseerd? Dan kan het zijn dat ze problemen heeft met d'r nieren. Ze plassen ook vaak binnen als ze iets duidelijk willen maken, hoeft niet altijd lichamelijk te zijn hoor. Misschien is ze bang voor rotjes. Kan je ze tempen? Een hond heeft een temp. van 38-39 gr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden toitoitoi morgen @Claudius het duurt maar 10/15 minuten dus stilzitten moet lukken. Aan beide ogen? @Lika ik lees jou toch wel als streng voor jezlef. En voor anderen kun je zo mild zijn. Je hoeft er niet heen he meis. En ga je toch, dan zijn er vast collega's die ook niet drinken. Daar heb je dan na een kwartiertje/half uurtje vast ook fijner contact mee. Dus ff door de zure appel om te gaan, de rest daar red je jezelf vast wel in, zoals ik je op de meeting meemaakte. Waar ik voor mezelf even op terugkeek; ik dronk de eerste 2 drankjes altijd redelijk snel om over dat "dode' punt heen te komen. Maar zodra ik een roesje voelde, trok ik me ook meer in mezelf terug. Op een fam. etentje kon ik dat gedrag ook mooi bestuderen. (probleem)Drinkers zijn erg op zichzelf (lees gericht op de inname). Ik zie er nu egocentrisch worden in bij sommigen. jij kunt dit! (of niet en dan is het ook goed om niet of maar kort te gaan) BJ hopelijk is het te verhelpen. ik ben grieperig momenteel en bij het heftige niesen en hoesten heb ik ook wel eens gedruppel. Vreselijk vind ik dat. Misschien helpt andere voeding al, en anders maar een uurtje googlen eerst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 17 minuten geleden zei lady jane: toitoitoi morgen @Claudius het duurt maar 10/15 minuten dus stilzitten moet lukken. Aan beide ogen? Alleen maar mijn rechteroog, mijn linker is nog helder lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Ha @lady janehet was gisteren met schoonfamilie. En ja, ik kon het, want ik deed het. Maar het kost veel. Morgen weer âgewoonâ lekker werken:-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden weer wat gemist dus @Lika, je kon het want je deed het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden