lady jane Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december wat zou t je brengen @Zbb ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 december Rapport Share Geplaatst 7 december Een gevoel van gefaald te hebben en geen hangertje voor de 2e maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 december Rapport Share Geplaatst 7 december Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je serieus zou overwegen om een plan te maken om te drinken @Zbb. Alsof er ook maar iets te plannen valt. Je drinkt jezelf iedere keer zowat dood, je wordt een volkomen radeloos, zielig hoopje mens. Keer op keer. Daar wil je toch niet naar terug man? Neem die gedachtes aan gecontroleerd drinken toch niet serieus alsjeblieft, je wéét toch dat het nergens op slaat? Als je jezelf betrapt op dat soort denken zou ik maar snel een heel strak plan maken met antabus ofzo. Godallemachtig, ik zou je wel door elkaar willen rammelen. Hier heb je een knuffel (((zbb))). karin123 en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 december Rapport Share Geplaatst 7 december Ja het is een stom idee gewoon die stomme verslavings gedachten het zou me niks goeds brengen 😐 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden