Wendy75 Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Mensen blijven me verbazen. Ik heb nog maar vrij weinig vertrouwen in de goedheid van mensen, maar er is toch wel zoiets moois gebeurt deze week... Mijn dochter is kaal door een aandoening, soms draagt zij haar haarwerk, maar daar heeft ze niet altijd zin in. Ze werkt in een winkeltje bij ons in het dorp. Nu waren daar in het winkeltje een paar tienerjongens die M&M's naar haar hoofd gooiden, gewoon omdat ze er anders uit ziet zonder haar (soms wordt ook gedacht dat ze kanker heeft maar dit is gelukkig niet het geval). Op dat moment was er ook een vrouw in de winkel die alles zag gebeuren. Deze desbetreffende vrouw ging weg maar kwam even later terug met een bos bloemen voor mijn dochter. Op het kaartje stond: 'Vandaag staat M&M voor Mooie Meid'. Nou dan houd je het toch niet droog. Dat is zo verschrikkelijk lief!!! Het geeft moed... Tine, bumperjim, Maja en 8 anderen reageerden hierop 11 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Etty IJsvogel dat is zeker een lief gebaar @Wendy75. Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Dank jullie wel voor de antwoorden. Nee wann ik er echt aan ga denken ga ik nd huisarts. Maar ervaringen zijn goed om te lezen. Ik ga lezen Wendy. Thanks!!! Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Wat n lieve vrouw!!!!!!💗 Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Oh wat ontzettend lief @Wendy75 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december @Tineik slik al 25 jaar paroxetine. Bevalt goed (weet niet meer goed hoe het zonder is) wil wel ter zijnertijd afbouwen. Maar wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet en andersom. Het is uitproberen en er gaat helaas veel tijd overheen voordat een middel werkt. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december @Tinehier zelfde verhaal als @Rosee Alleen ga ik binnenkort starten met afbouwen en daar op advies van de apotheek een half jaar overdoen. Zonder die pillen had ik mijn leven wrs. niet zo prettig geleefd. Aan de andere kant: het is ook rot spul waar je moeilijk vanaf komt. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Op 5-12-2024 om 15:46 zei rapilos: Werk jij niet een beetje te hard de laatste tijd @Smaragdie ? Beetje op jezelf letten hoor. Hoi @rapilos bedankt voor het reageren. Ja het waren drukke weken. De nachtdiensten te dicht op elkaar. Nauwelijks tijd om te schakelen. Als ik werk voel ik de vermoeidheid niet, wel als ik vrij ben. Toch maar gesprek aangevraagd met de planners om het iets anders te laten indelen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden