Claudius Geplaatst 25 oktober Rapport Share Geplaatst 25 oktober Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alesto Geplaatst 25 oktober Rapport Share Geplaatst 25 oktober Goedemorgen 🌸 Wat ben je vroeg @Claudius Dagpact Claudius Alesto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 25 oktober Rapport Share Geplaatst 25 oktober Goedemorgen, Wat een goed nieuws gisteren @Claudius. Fijn vooruitzicht om, en naar huis te mogen en ook nog herenigd te worden met de hond. En dan niet als kers op de taart, Alcohol gebruiken... Maar ik weet niet of dat een lastig moment kan zijn? Bij mij werkt dat wel zo, vaak als mijn dag op en top is, dan is dat voor mij een trigger-dag... Dagpact Claudius Alesto Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober Rapport Share Geplaatst 25 oktober Goedemorgen frummers. Het is inmiddels al helemaal licht geworden. De hoogste tijd voor een bakje dus. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober @alesto Ik ben de laatste tijd steeds een vroege vogel. Ik hoop eenmaal thuis dat ik beter kan doorslapen. @Freekie Ik had gisteren al definitief naar huis willen gaan. Ik hoop in ieder geval dat ik dan geen alcohol ga gebruiken. Maar ik snap dat het een trigger moment kan zijn. @Yvonne Goeiemorgen Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober Rapport Share Geplaatst 25 oktober Ik hoop dat je je snel toch weer een stuk prettiger gaat voelen @Freekie, rustig aan dus maar. Fijn dat jij weer wat lekkerder in je vel zit inmiddels @Spirit, en heel fijn dat je de lust om te gaan drinken achterwege bleef. Over een week dan dus naar huis @Claudius, wat een mooi vooruitzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 25 oktober Rapport Share Geplaatst 25 oktober Goedemorgen ☀️ Weekend voor mij, lekker wandelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 oktober Rapport Share Geplaatst 25 oktober 1 uur geleden zei Claudius: Ik hoop in ieder geval dat ik dan geen alcohol ga gebruiken. Niets geen "hoop", jij bent de baas! Jij kunt het nu ook, dan kun je het straks ook! Doe het voor Femke! Tine, Spirit en Fonny reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 25 oktober Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2 uur geleden zei alesto: Goedemorgen 🌸 Wat ben je vroeg @Claudius Dagpact Claudius Alesto Freekie Fonny🌞 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober Rapport Share Geplaatst 25 oktober goeiemooiemorgen frummers wat een zalig weer weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 1 uur geleden zei karin123: Niets geen "hoop", jij bent de baas! Jij kunt het nu ook, dan kun je het straks ook! Doe het voor Femke! Dank U wel voor het vertrouwen karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 26 oktober Rapport Share Geplaatst 26 oktober Goedemorgen, heel goed @karin123 that's the Spirit karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden