Claudius Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober Morgen Iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober Goedemorgen allemaal Dagpact Claudius Prana lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober Goedemorgen frummers, Wat worden we verwend met dit heerlijke weer, en ook vandaag kunnen we lekker buiten zitten... Een bakje maar even hier neerzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober DAGPACT: Claudius Prana Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober Goed je hier weer te zien hier @Prana. Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober Fijne zondag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober Laatste week van A new kind of Wilderness @Lika dus ik ga om 11 uur m maar eens zien eindelijk. tijd = prioritijd he immers Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober Vanmorgen lange wandeling langs water en bos, tamme kastanjes geraapt. Heerlijk, de herfst. Eens kijken of ik die ook in de airfryer kan bereiden. Ik ga een soort hutspot maken met pastinaak en aardappel, daar past het vast bij. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober De film was prachtig! En verder een fijne rustige dag gehad. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) Fijn dat je hem mooi vond @lady jane! Ik ben moe. Was voor werk naar congres en dat ben ik niet gewend…. Ik ging nooit ergens heen. Hartstikke leuk, inspirerend enz., maar ook vermoeiend. Moeder gaat meer hulp krijgen. Dus ik kan gewoon gezellig langskomen ipv van alles te moeten regelen. Nu vallen mijn ogen dicht. Slaap lekker! 6 oktober bewerkt door Lika lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden