Spring naar bijdragen

Maandag 23 september 2024


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, vanmorgen laatste keer kinderen naar school gebracht deze week. Gisteravond mijn zus geappt dat ik me de hele week zonder kinderen ga (af)melden via whatsapp bij haar. 

Het blowen is er in mijn eigen 3 week vakantie zonder kinderen er weer ingeslopen en laat me op de dagen zonder kinderen niet meer los... 

Het trek-monster is hiermee weer wakker geworden.. En ik ben er al weer helemaal klaar mee.. 

Dus ik blijf dit keer wel op het juiste pad! Daar gaan we aanwerken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:
Claudius
Fonny
Yvonne
Freekie 

IJsvogel

 

Ik krijg het er nooit netjes onder,  mijn regelafstand en letters zijn groter, grrr.

Komend weekend een soort meeting met veel onbekenden op een camping. Nu al zorgen omdat ik opzie tegen zo'n sociaal gebeuren zonder alcohol. Ik besef nu dat het hele drinken daarmee ooit begonnen is. Ik wil niet drinken maar zie een soort slow motion avond vol ongemakkelijkheid. Maar wel een buitenkans om nu eens goed te bekijken wat er gebeurt.  En dan daar mijn acties op aan te passen.  Ik hoef niet sociaal te doen/zijn. Zelfs met vriendinnen kost het me soms veel energie, als ik dat echt besef kan ik hopelijk het alleen dingen doen echt omarmen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...