Spring naar bijdragen

Maandag 12 augustus 2024


Freekie

Aanbevolen berichten

Goeeetuhhhmooorgen! 

Wat een nacht zeg! 5 en half uur slaap en een uur wakker gelegen rond half 2...

Maar broodje nuchter, en dat is zoveel beter! 

De 1e werkdag, smoorwarm buiten. Airco binnen aan op het werk en op de motor naar en van het werk, die is gisteravond om half 11 nog vol getankt na mijn avondritje. 

Wordt een luie dag is mijn idee, maar meestal gaat het anders :lol:

Dagpact:

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Freekie, goedemorgen frummers, 
Het is nog heerlijk koel buiten nu. 
Ik ben al lekker bezig geweest met water geven en sproeien, dat is wel nodig nu, de bladeren van de rododendron worden al geel :( 
En verder ga ik er een lekker rustig dagje van maken, zolang het nog te doen is lekker in de tuin rommelen en een bakje koffie drinken straks, 
daarna binnen. 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Hier, net als @Yvonne en @rapilosde tuin al gesproeid. Hard nodig. Nu op werk met tussenstop bij Appie voor fles water met bubbels en (niet van plan maar…) cakejes. Vannacht vallende sterren. Als de warmte mij wakker houdt, weet ik wat ik ga doen😄
Goede zet @Rosee, je aanmelden op het dagpact. Vandaag varen is vast heerlijk! Het windje verkoelt. 

Dagpact:

Freekie 

Rosee

Yvonne

Fonny

Maja

bewerkt door Maja
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig @Ayla89!

Ik heb voor het eerst weer gebootcampt sinds 3 week. Gelukkig deed ik/we wat rustiger aan vanwege de warmte. Meestal train ik weer als vanouds met als gevolg 4 dagen spierpijn.. Hopelijk gaat het nu wat 'soepeler', de komende dagen. 

Ik ben behoorlijk 'op' zonder te gapen, pff zo de douche nog even aan en dan beter slapen als vannacht, dat zou mooi zijn! 

Alvast weltrusten allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...