Freekie Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus Goeeetuhhhmooorgen! Wat een nacht zeg! 5 en half uur slaap en een uur wakker gelegen rond half 2... Maar broodje nuchter, en dat is zoveel beter! De 1e werkdag, smoorwarm buiten. Airco binnen aan op het werk en op de motor naar en van het werk, die is gisteravond om half 11 nog vol getankt na mijn avondritje. Wordt een luie dag is mijn idee, maar meestal gaat het anders Dagpact: Freekie Fonny en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus Goedemorgen @Freekie, goedemorgen frummers, Het is nog heerlijk koel buiten nu. Ik ben al lekker bezig geweest met water geven en sproeien, dat is wel nodig nu, de bladeren van de rododendron worden al geel En verder ga ik er een lekker rustig dagje van maken, zolang het nog te doen is lekker in de tuin rommelen en een bakje koffie drinken straks, daarna binnen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus Goedemorgen. Vanmiddag varen met iemand die waarschijnlijk drinkt. En twijfel of ik het dan bij 2 glazen kan houden. Dus maar voor de zekerheid op het dagpact. Dagpact: Freekie Rosee. rapilos en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus Zo, nu kan ik niet meer terug Fonny, lady jane, Tine en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus Werk ze vandaag @Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus :Goedemorgen @Rosee, veel plezier dan vanmiddag. En goed dat je je op het pact zet, ik doe mee.. DAGPACT: Freekie Rosee Yvonne Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus goeiemooiemorgen frummers binnen 25 graden of aan zee 33 geen idee wat ik kies nog eerst maar koffie Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus Eerste werkdag weer. Gisteravond ben ik naar een concert van Diana Ross geweest. 80 is ze. Haar stem is nog prachtig! Rosee, lady jane, Fonny en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus Goedemorgen allemaal!!🌞🌞🌞 Dagpact: Freekie Rosee Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus Goedemorgen allemaal, Binnen 24 en buiten 22 graden. Best nog heel goed te doen. heb net al een berg gestreken en nu koffie ! Veel plezier vanmiddag @Rosee houdt het maar lekker fris hoor Fonny, Rosee en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus Gisterenavond om 19.00 uur nog de volkstuin gesproeid. hadden we totaal geen zin meer in, na een verjaardagsrit van 1.5 uur heen en weer Maar was hard nodig, en nu hoeven we lekker vandaag niet meer 😊 Rosee en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus (bewerkt) Goedemorgen! Hier, net als @Yvonne en @rapilosde tuin al gesproeid. Hard nodig. Nu op werk met tussenstop bij Appie voor fles water met bubbels en (niet van plan maar…) cakejes. Vannacht vallende sterren. Als de warmte mij wakker houdt, weet ik wat ik ga doen😄. Goede zet @Rosee, je aanmelden op het dagpact. Vandaag varen is vast heerlijk! Het windje verkoelt. Dagpact: Freekie Rosee Yvonne Fonny Maja 12 augustus bewerkt door Maja Aanvulling Rosee en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus Wat te laat voor het dagpact, maar ik heb het wel alcoholvrij gehouden / hou het wel alcoholvrij vandaag 😁 Maja, lady jane en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 12 augustus Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus Goed bezig @Ayla89! Ik heb voor het eerst weer gebootcampt sinds 3 week. Gelukkig deed ik/we wat rustiger aan vanwege de warmte. Meestal train ik weer als vanouds met als gevolg 4 dagen spierpijn.. Hopelijk gaat het nu wat 'soepeler', de komende dagen. Ik ben behoorlijk 'op' zonder te gapen, pff zo de douche nog even aan en dan beter slapen als vannacht, dat zou mooi zijn! Alvast weltrusten allemaal! Ayla89, Rosee en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus Varen ging helaas niet door vandaag, vriendin was ziek. Maakte het in ieder geval makkelijk om niet te drinken. Sowieso veel te warm voor alcohol nu Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus Lijkt me zwaar in die hitte dat bootcampen @Freekie. Zelf nog naar de sportschool geweest vanavond, daar was het lekker koel. Ook nog een saunaatje gepakt. Voelt wel wat vreemd met dit weer. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus Rapport Share Geplaatst 12 augustus 1 uur geleden zei Rosee: Voelt wel wat vreemd met dit weer. homeopatisch @Rosee; hitte met hitte bestrijden dankzij mijn saunaverslaving kan ik heel goed zweten/mijn warmte kwijtraken iets wat vele ouderen niet meer goed kunnen en waardoor zij minder goed tegen de hitte kunnen. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 13 augustus Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus (bewerkt) Een dikke vette kater met warm weer is zoveel minder dan bootcampen. Bootcamp duurt maar een uurtje haha @Rosee 13 augustus bewerkt door Freekie Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden