Roberto Geplaatst 2 augustus Rapport Share Geplaatst 2 augustus Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus Rapport Share Geplaatst 2 augustus goeiemooiemorgen frummers raam wijd open en een lekkere bak koffie wat zijn dit fijne dagen nu eindelijk de zomer ook zomer is. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus Rapport Share Geplaatst 2 augustus Goedemorgen allemaal, Wel helemaal bewolkt hier, maar niet zo erg hoor, dan is het ook niet zo warm. Eerste bakkie koffie zit er al in. Straks gym en naar de markt. Gisteren een heerlijke relaxe dag gehad Had ik nodig, merkte ik Wordt het weer strand vandaag Jane ? Fonny, lady jane en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 2 augustus Rapport Share Geplaatst 2 augustus Goedemorgen, hier ook 2de kop koffie, ontbijt al gemaakt en nu: Aaaaaaan taaaaaafellll Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 augustus Rapport Share Geplaatst 2 augustus Goedemorgen allemaal!!!🌞 opladen nu voor de komende lange koude winter! Dagpact: Fonny lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus Rapport Share Geplaatst 2 augustus Goedemorgen frummers, Het is nog lekker koel binnen, buiten schijnt de zon gul en wordt het al pittig warm. We hebben drukke dagen achter de rug, loge's gehad, dat ben ik niet echt meer gewend. Leuk, maar slopend. Mooi, nu weer even pas op de plaats en genieten van de stilte. En natuurlijk een bakje lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus Rapport Share Geplaatst 2 augustus Ja @rapilos eerst gebeached.wat een beetje spannend bleef want mn slijmbeurs oin schouder geneest superlangzaam dus blijft risicovol. Maar het ging redelijk. Een week niet gezwommen gaf ook rust. Net brood gesmeerd en nu op naar t strand met sluierbewolking. Helemaal niet verkeerd na zoveel zon inmiddels. Jij even genieten van rust voor je aan je 2e bbq mag/moet voorbereiden😇🙃 Tine en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 augustus Rapport Share Geplaatst 2 augustus Vertrokken met de boot. Gezellig met zijn allen op pad. Hondjes mee. Er mist alleen nog een kanariepietje in een kooitje:-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 augustus Rapport Share Geplaatst 2 augustus Dank jullie voor jullie reacties gisteren. Ik merk dat ik het heel ingewikkeld vind mijn moeder alleen te laten. Maar dat wil ze zelf zo. Al verandert het nu wel langzaam. De eerste hulptroepen zijn ingeschakeld. Stap voor stap. Ik zorg dat er regelmatig iemand komt. Ik natuurlijk, maar ook degene die boodschappen brengt, eten, de schoonmaakster, de pedicure. Etc. Zo heeft ze toch regelmatig iemand die even komt en een praatje maakt. Fonny en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 2 augustus Rapport Share Geplaatst 2 augustus Ha die hoi, Ik heb nog even een tip voor mensen die ouders met dementie hebben. Je kan tegenwoordig een 3D ervaring opdoen om te voelen hoe het is om dementie te hebben. Natuurlijk ervaar je niet wat de persoon zelf ervaart maar je krijgt wel een indruk van hoe vermoeiend het eigenlijk is om je geheugen te verliezen. Ik heb dat pas na het overlijden van mijn moeder gezien, maar ik vond het wel echt een oog opener en houdt daar nu rekening mee tijdens mijn werk. Ik ben gewoon een simpele poetsvrouw van beroep, dus ik heb veel te maken met ouder wordende mensen en dat helpt me om net even voorbij enkel het poetsen te gaan, ik help mensen daarnaast. En dat maakt mijn job wel leuk. En is ook heel veilig voor mij. Ik praat met de klant en zijn of haar familie en als mij iets raars opvalt, brief ik dat aan de familie. Dan kunnen zij actie ondernemen of niet. In het begin was dat moeilijk omdat ik van nature een probleemoplosser ben maar sommige problemen zijn alleen maar op te lossen als je ze van een afstand kan bekijken. Ik haat nog steeds poetsen maar dit maakt wel dat ik mijn werk graag doe. Net even wat meer dan enkel een ruimte afstoffen en verder schoonmaken. Lika, Tine en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 augustus Rapport Share Geplaatst 2 augustus Mooi @Spud. Zo kunnen we veel voor elkaar betekenen. Mooi. Tine en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden