Yvonne Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli Goedemorgen frummers, De laatste dag van juli is alweer aangebroken, jee wat vliegt de tijd. Gisteren was het hartstikke warm en dat wordt het vandaag ook wel weer..... Eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli Goedemorgen Von🌞☕️☕️lekker...even wakker worden met een paar bakjes koffie😁 dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli goeiemooiemorgen frummers bewolkt hier dus het raam mag even wijd open voor de heerlijke frisse lucht nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli Goedemorgen @Yvonne, @Fonnyen @lady jane! Deze keer twee glazen cola light om de dag mee te beginnen😄🙏. Vanmiddag naar audicien om afdrukken te maken voor slaapoordoppen op maat. Ten strijde tegen het gekrijs van de meeuwen in de vroege ochtend💪 dagpact: Fonny Maja Fonny, lady jane, Tine en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli Goedemorgen allemaal, Ochtendgym al achter de rug straks , kapper, boodschappen, vriend op de koffie, nog meer boodschappen samen en dan barbeque op de tuin Broer al lange tijd niet gesproken, dus lekker bij kletsen weer Moet altijd een beetje lachen om @Maja ; 2 glazen cola op je nuchtere maag....Brrr... 😄 lady jane en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli ach, 3 bakken sterke koffie is misschien wel méér om te huilen dan Raps dat is mijn wake up boose nl. op naar het station nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli Goedemorgen, het is buiten nu echt nog even super lekker! Ik slaap nog steeds elke dag van 10 uur tot 8 uur. Dus 10 uur gemiddeld per dag.. En dat al 9 dagen.. Misschien nog steeds slaapschuld inhalen? De laatste maanden sliep ik toch echt geregeld om 10 uur, alleen ging de wekker wel om 6 uur... Deze vakantie staat echt in het teken van 'pas op de plaats'.. Zo dubbelzinnig nu je nuchter bent Tine en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli Lekker bij slapen noemen ze dat @Freekie😊 Bij mij thee in de ochtend @lady jane, en vrij snel daarna 2 bakken (niet te sterke) koffie grappig, zo heeft ieder zijn eigen ritueel Wordt een strand dag zeker dan voor jou ? Oke, en nu op naar de kapper ! Tine en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli Goedemorgen @Freekie, Ik lees jou altijd maar reageer weinig. Nu wel: je hebt roofbouw op jouw lichaam gepleegd en bent nu goed bezig. Misschien soms even teveel van het goeie? Pas op de plaats maken lijkt mij een heel goed idee. Regelmatig zie ik hier terugvallen aankomen. Bij jou (nog) niet. Ga zo door op jouw eigen weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli Eerst n terrasje pakken vlakbij ons strand @rapilos dzn strand. Het wordt aangenaam weer.niet te heet of felle zon dus de parasol hoefde niet mee Fijne dag! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli Erg handig als je wilt stoppen met roken @moderator, de soa test thuis. karin123 en Spirit reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli Maandag naar mijn huisje geweest. Paar uurtjes even daar gezeten en nog wat dingen ingepakt om mee te nemen. Om de tijd te doden, even op mijn theaterorgel gespeeld, die daar nog staat. Ruik ik toch ineens een rare geur. Daarna een pure brandlucht. Ja hoor, staat mijn orgel bijna in de hens. Flinke rookontwikkeling. Ben meteen heel panisch geworden, wat stekkers betreft. Toen we weggingen echt overal de stekkers uitgedaan. Je zal toch raar kijken, als je huis is afgebrand. Hou het huisje nog wel even aan, maar zit er sterk aan te denken om te verhuizen. Veel nare herrenneringen ook. Was ook best wel wat onder de indruk. Soms denk je dat iets je niets doet, maar het doet me toch wel wat. Veel last van het verkeer ook ineens. We gaan eerst eens kijken en uitrekenen, hoe dit er financieel uit gaat zien. Uiteraard raak ik mijn uitkering kwijt, maar ik kan nu wel wat muzikale klusjes doen, zonder dat ik bang ben, dat het ingehouden wordt, of erger nog: dat ik verlinkt wordt. We hebben wel plannen om ZZP er te worden. Voor mijn vriend is er overal voldoende werk. Een prima automonteur, maar ook nog eens een goede muzikant. We hebben plannen genoeg. Ook wordt dan het pensioen niet meer ingehouden, wat ik nog krijg, van mijn overleden man. Het gaat echt zo goed. Dit had ik nooit durven dromen. Mijn zoon vlak in de buurt. Echt zo fijn! Zie hem nu wel 2 keer in de week en mijn kleinkids ook. We zijn ook allebei nog steeds droog. Zo fijn! Fonny, Zbb, karin123 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 31 juli Rapport Share Geplaatst 31 juli Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat @Spirit Is je gegund☺️Weet nog dat ik best een tijdje,mn huisje heb aangehouden toen ik was gaan samenwonen. Gaf een goed gevoel, totdat het voor ons niet meer nodig was dat te doen. Lekker ook dicht bij je zoon en gezin wonen. Vandaag lekker wat boodschapjes gedaan, huishoudelijk in de weer geweest en gerelaxed. lady jane en Spirit reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden