Yvonne Geplaatst 23 juli Rapport Share Geplaatst 23 juli Goedemorgen frummers. Dinsdag alweer, ik blijf me verbazen over hoe snel de tijd wel gaat. Maar goed, vandaag een dan in en om het huis aan de slag, lekker. Maar eerst natuurlijk een bakje. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juli Rapport Share Geplaatst 23 juli Goedemorgen Yvonne!🌞lekker samen aan de koffie! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli @Quinn, hoe gaat het met je? Je wordt gemist hoor. En ook @Reacher mis ik. @Fonny, is de caravan schoon? Weer aan de wandel straks? Haha, ik tik dit en zie jouw berichtje... ja gezellig even samen aan de koffie.. uhm thee in mijn geval, koffie rond half 11 En @Freekie is lekker aan het vakantievieren. Morgen jouw motor weer terug, mooi man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli Rapport Share Geplaatst 23 juli Goeie morgen allemaal Bob, lady jane en Fonny reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli Rapport Share Geplaatst 23 juli goeiemooiemorgen frummers Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 23 juli Rapport Share Geplaatst 23 juli (bewerkt) Goedemorgen! Ik zit al lekker met de beentjes omhoog in de achtertuin @Yvonne Net hotel-achtig-ontbeten, en nu lui en lam... Gelukkig heb ik gisteravond na het werk, boodschappen gedaan en gras gemaaid... De enige afspraak is om 2 uur vanmiddag kapster. Mijn dochter van 11 zei al, dan willen wij wel thuis blijven...? Zij was altijd diegene die zich overmatig zorgen maakte en zelfs niet alleen even in de auto met tablet/telefoon durfde te blijven. Laat staan even alleen thuis te zijn. Dus dit is al een hele vooruitgang. Anderhalf week terug kon ik hierdoor ook op zondagmorgen even 20 minuten hardlopen, terwijl de kids thuis waren. Echt fijn, dat ze wat ouder worden 23 juli bewerkt door Freekie 12 naar 11 haha Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli Rapport Share Geplaatst 23 juli O, ja, nog even en dan kijken ze je het huis uit!! Gaat hard danS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden