Yvonne Geplaatst 21 juli Rapport Share Geplaatst 21 juli Goedemorgen frummers. De zon schijnt al, de vogels zijn nog moe van de hitte van gisteren denk ik....het is nog heel stil buiten. Het wordt weer een warme dag met in de middag een paar spetters als ik de voorspelling mag geloven...... Eerst maar even een bakje. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juli Rapport Share Geplaatst 21 juli Goeiemorgen @Yvonne en overige frummers, wens jullie een fijne dag. Hier al paar uurtjes de golden bachelor gekeken. Kon niet meer slapen. Nu lekker douchen en op tijd van de dag genieten. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 juli Rapport Share Geplaatst 21 juli Goedemorgen vroege vogels!!☕️☕️🌞 eerst koffie....lekker yvonne 🌺 Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli Goedemorgen @ikkanhet en @Fonny. Ik wens jullie ook een fijne dag... Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli Rapport Share Geplaatst 21 juli goeiemooiemorgen frummers even zonder zon nog, dus gauw raam open. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli Rapport Share Geplaatst 21 juli Goedemorgen. Ik voel me beter, maar nog niet goed helaas. Dus nog maar even rust. Pas op de plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 21 juli Rapport Share Geplaatst 21 juli Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli Rapport Share Geplaatst 21 juli (bewerkt) Zit nu in zo’n fase dat je denkt dat je heel wat bent, maar als je opstaat toch snel weer wilt gaan liggen. Ben ik heel slecht in. Zie allemaal dingen in huis die moeten gebeuren. Dat maakt me dan bozig, maar niemand doet ze natuurlijk. Dus terug in bed. Is het beste. Heb ik weer rugpijn. Fijn dat ik het even kwijt mocht:-) Ben uitgezeurd…. 21 juli bewerkt door Lika Woord vergeten lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli Rapport Share Geplaatst 21 juli Mag best ff @Lika. Hier ook balen. Ns weer eens ontregeld door treinstoringen. Geen vervangende bussen dus streekbus gepakt en nu kotsmisselijk de metro in. Die gaat in 99% altijd op tijd. Gelukkig op weg naar meditatiedag dus ontstressen komt vanzelf. En dan ook gewoon maar 2 uur langer blijven voor ik zennn terug ga. Sterkte jij. Klusjes komen later wel🙃 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli Rapport Share Geplaatst 21 juli mediteer ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 21 juli Rapport Share Geplaatst 21 juli Goedeavond, Ik have a dream!!! En die is gisteravond uitgekomen! En nee het is geen natte en ja ik had er in eerste instantie helemaal geen zin in... Het was half 8 gisteravond en om 7 uur zat ik stiekem te twijfelen of ik op bed zou gaan en vervolgens om 3 uur wakker zou worden snachts en dan de zonsopgang maar zien ofzo... Alsof je een idioot bent hihi.. Klinkt opzich zo gek nog niet... Maar me zus belde, er was een feesttent in Veendam en ja dat wist ik. Had het al online gecheckt smorgens en besloten dat het niet leuk was. Rolling Stones, gitaren. Leuk om naar te luisteren maar niet om te feesten. Maar we konden ook gewoon wandelen.. Ja dat klonk beter.. Oh en dan toch even langs de feesttent wandelen? Prima... Toch maar heen gegaan, als het niets aan was zouden we verder wandelen. Dorst, warm, plakkerig, dus allebei een 0.0 besteld. Na een half uur kwamen we toch wat los en de muziek kreeg ook een jaren 90 tintje na een uur. En idd na een uur stonden we allebei nuchter te dansen en tot het einde gebleven. De stand, 6x0.0 =0. Een boel plezier Zweten Moee benen En mijn eerste feestje zonder alcohol! Half 2 lag ik in mijn bedje thuis! Me=happy En ohja bericht gekregen, dat mijn grote beurt voor de motor maar 600 euro gaat kosten en woensdag kan ik hem ophalen! Wat een wending van de zaterdag... karin123, rapilos, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli Rapport Share Geplaatst 21 juli lekker aan het oogsten @Freekie Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 21 juli Rapport Share Geplaatst 21 juli Ja, zo ken ik mezelf niet.... @lady jane lady jane en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli Rapport Share Geplaatst 21 juli Wat fijn om te merken dat het ook zo kan he? Tine en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 juli Rapport Share Geplaatst 22 juli Top @Freekie! Dankjewel voor het delen. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 22 juli Rapport Share Geplaatst 22 juli Top Freek!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden