Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 juli 2024


Aanbevolen berichten

Dankjewel @Smaragdieen @Maja. Heb de knoop doorgehakt, uit het zwembad gegaan, haal chips op en nog maar een sixpack 0.0 desperado's, er staat al 1 koud. Had al wat voorbereiding getroffen voor als ik weer thuis zou komen.

Dacht desnoods sluit ik gewoon de pc aan en ga ik 'oldskool' gamen... Maar ergens voel ik me daar te goed voor, en alleen de gedachte om de pc te verslepen van zolder naar beneden wordt ik al niet blij van.. 

Stop me zou gewoon vol met chips & series tkenmienixmeerscheeln'n :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker chips eten! Wel Paprika he waarschijnlijk een andere smaak  en lekker netflixen. Hou je goed bijeen. Ik ga afdruipen hier. Beschonken mensen willen je het water in forceren terwijl ik net opgedroogd ben en naar huis wil dan is het tijd om te gaan. Gieren brullen en lachen maar nee ben net droog vanuit het water.

Fijne avond allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Francoise:

Goedemorgen frummers,  ben ook benieuwd of de Fransen nu ook Engels terugpraten? @bumperjim

Zoon van onze vrienden zit in frankrijk in de gevangenis , hij heeft 2 jaar gekregen en 80000 euro boete.  Stuurde een brief naar zijn pa , dat de taal een enorme barrière is . Ook had hij daar een rekeningnummer waar geld op gestort kon worden voor dingen te kopen.  Weet iemand hoe dat gaat ? Krijgen ze bijvoorbeeld wel tandpasta en shampoo?  

Waar zit hij in de gevangenis @Francoise? Ik weet niet hoe alles geregeld is hier, maar ik weet wel dat er vrijwilligers (Nederlanders die in Frankrijk wonen) regelmatig bij Nederlandse gevangenen op bezoek gaan, juist om met dagelijkse dingetjes te helpen. Zit er al een tijdje aan te denken om me aan te melden, wordt geregeld via de ambassade. De zoon van jou vrienden kan natuurlijk ook zo'n bezoeker toegewezen krijgen. 

Tja en dat Engels, dat blijft wel een dingetje.... Et zijn natuurlijk best Fransen die goed Engels spreken en iedereen leert Engels op school.... Maar over het algemeen is het niveau nog niet echt om over naar huis te schrijven! 😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pringles Sour & cream, pringles paprika ook, en nog 2 kleine zakjes, super dure chips. 10 cent per chippie :angry::D

Sour & cream was al op in de auto, bij de 5e supermarkt hadden ze eindelijk mijn nicotine zuigtabletten op voorraad...

Pff nou ik ben binnen en zit gebeiteld achter mijn 'warrior nun' serie die vanaf aflevering 5 echt nog leuker werd, nu bij seizoen 2 afl 8.

Ohja en een pizza in de oven, dacht laat ik daar eerst maar mee beginnen, anders ligt ie er morgen nog. 

Ik voel me nu weer 'zen',

het is zo als het is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Maja:

Beterschap @Lika. Ik lig inmiddels ook op mijn bed. Werd er niet beter op. Net covid-test gedaan en positief getest. Bah. Gelukkig genoeg in huis en geen zorgen dat ik mijn moeder aan zou steken. Geef er maar aan toe Lika, dan ben je hopelijk snel weer de oude💐

Oei, covid. Ja zou ook nog kunnen. Mijn moeder is niet gevaccineerd. Ik ga een test zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker thuis aangekomen en gedoucht. Ben niet van het buitenwater. Algen, kikkervisjes en nog meer van die enge beesten waar ik op trapte of in vast zat. Als kind vond ik dit leuk maar ga er nooit meer heen, liever dan maar het zwembad. Ben echt een mietje hierin. Gillen en schreeuwen als ik iets voelde in dat Wed, Brrrrrrrrrrrrrrrrrr Gaasperplas waar ik ooit in zwom had dat niet.

 

@Freekie pringles zijn zo duur, gewoon een zak kopen😁

Veel plezier, blij dat ik thuis ben. vind dit ook geen lekker weer, geen zon maar wel zo benauwd klam. 

Leuk je te lezen @Moeps

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik nog even zeiken? 

Het was ook nog de laatse aflevering... 'er komt een heilige oorlog' was het laatste wat gezegd werd... Dus ik snel kijken, seizoen 3??? Nee er zijn maar 2 seizoenen tot nog toe... 

Aaahhhhhh, wat een luxe probleem dit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Freekie:

Ja maar we houden nu toch ook een bult geld over? Of hierdoor nou juist niet? :huh:

1 pringle voor 10 cent? vind ze ook lekker maar wel duur maar goed, niet gaan zeiken idd we houden geld over.

@Lika fijn maar de griep die heerst met benauwdheidsklachten, vermoeidheid koorts etc is erger dan die covid van toen. Ic's liggen ook weer vol maar komt alleen niet op het nieuws. Heerst op mijn werk en om mij heen. Had net als @Maja vorige week een giga keelontsteking, moest ook ab kuur. Kon niks slikken meer, zo een pijn. Blij ervanaf te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet het hier ook maar neer anders zien mensen het niet.

@Zbb stoppen met die refusal, werkt gewoon niet voor jou en levensgevaarlijk. Je weet waarschijnlijk nog wel wat er met mij ooit gebeurde destijds??

Herpak je dit weekend. Je gaat anders alles kwijtraken. Kom op kerel.

Voel mij machteloos maar snap het wel maar gedoog het niet, kan echt niet. Zeker die combi niet!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-7-2024 om 17:17 zei Moeps:

Waar zit hij in de gevangenis @Francoise? Ik weet niet hoe alles geregeld is hier, maar ik weet wel dat er vrijwilligers (Nederlanders die in Frankrijk wonen) regelmatig bij Nederlandse gevangenen op bezoek gaan, juist om met dagelijkse dingetjes te helpen. Zit er al een tijdje aan te denken om me aan te melden, wordt geregeld via de ambassade. De zoon van jou vrienden kan natuurlijk ook zo'n bezoeker toegewezen krijgen. 

Tja en dat Engels, dat blijft wel een dingetje.... Et zijn natuurlijk best Fransen die goed Engels spreken en iedereen leert Engels op school.... Maar over het algemeen is het niveau nog niet echt om over naar huis te schrijven! 😏

In Nancy , hij heeft het daar zwaar . Zo'n vrijwilliger zou mooi zijn .  Zijn ouders moeten nu een aanvraag doen en dan gaat daar nog weer 5 of 6 weken over heen .  Hij heeft gesmeekt om een aanvraag bij de ambassade om overplaatsing,  maar dan heeft hij geen recht op strafvermindering en voor dst allemaal rond is , ben je gauw al een jaar verder 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...