Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 juli 2024


Aanbevolen berichten

Fijn @Smaragdie. Zo zie je maar weer dat het zonder drank ook gezellig kan zijn.

Hier komt ook noodweer aan. Vind het altijd wel spannend. We hadden ook  meteen een goed excuus om niet naar de laatste repetitie te gaan. Wel lekker op tijd gegeten, want het plan was er natuurlijk wel al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meester en juffen hebben morgen een 'marge' dag.. Het is sowieso mijn vrije dag, nu de kinderen vrij zijn gaat mijn wekkertje mooi een uur later, want de motor moet om 9 uur bij de garage voor een grote beurt... 

Dat gaat weer wat kosten... Opa komt morgen om met de auto en de kinderen achter mij aan te rijden, en mij vervolgens weer mee terug te nemen. 

Morgen om 10 uur de laatste afspraak vnn... Drukke ochtend.. Gelukkig heb ik net voor de kinderen kwamen om 7 uur vanavond, de week boodschappen gedaan zodat ik die morgen niet meer hoef te halen... 

Ik doe liever alleen boodschappen :D

Weltrusten allen! Ik ga wat 'bijslapen' hoop ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lange tijd heeft alleen boodschappen doen gewoon gevoeld als een uitje, dus ik snap heel goed dat je ze liever alleen doet @Freekie

Ik vind Spanje wel echt een goede ploeg hoor. Als "we" de finale mogen halen, dan wordt dat een zware dobber.. (en zij ook, want ze zijn er nog niet). Maar als het om voetbal gaat ben ik een hopeloze optimist. Als zij het kunnen, kan ons oranje het ook, desnoods met wat geluk en Weghorst 😁 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lika:

@Yvonne, wel bijzonder dat Dokus vleermuizen te pakken krijgt. Wonderkat?

Nou, meer een 'donderkat' .... maar daarnaast ook een heerlijk onbevangen manneke dat nooit boos zal worden... 
Ik denk trouwens best nog veel aan @Donder. Tuurlijk, we wisten dat hij ernstig ziek was, maar opeens niets meer van zich laten horen..... triest. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yoyo welkom terug.... 

@Freekie, jij gaat écht als een speer, top hoor. 

Ik wens je een hartstikke mooie workshop toe @Lika, geniet ervan. 

@Smaragdie heeft genoten, zonder drank, top, en leuk!! 

Heel verstandig dat jullie thuis zijn gebleven gisteravond @Spirit, en zo fijn dat je het droog weet te houden, ondanks de onrust die af en toe opduikt... 

@Quinn, genieten, genieten, genieten.... wat heerlijk dat dit weer mogelijk is voor jou. 

En een superdikke knuffel voor @Reacher img-CZ6fSNrC-large.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...