Berkje Geplaatst 10 juni Rapport Share Geplaatst 10 juni Gecondoleerd @Yana heel veel kracht en liefde wens ik je toe🌹 Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 10 juni Rapport Share Geplaatst 10 juni (bewerkt) Lieve @Yana gecondoleerd met het verlies van je broer. Ik hoop dat je alles krijgt wat je nodig hebt om het te verwerken. Dikke knuffel. 10 juni bewerkt door Etty Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 10 juni Rapport Share Geplaatst 10 juni Gecondoleerd @Yana, wat verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 10 juni Rapport Share Geplaatst 10 juni Voel wat er te voelen is, huil wat er te huilen is, soms duurt het (te) lang, vaak is het te kort. Koester de gedachten aan hem, die door je heen gaan. Gecondoleerd @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juni Rapport Share Geplaatst 10 juni 16 uur geleden zei Roberto: Ja, dat is meestal standaard: In gezelschap evenveel drinken als de anderen en dan later thuis gaan inhalen. Ja @Roberto ik weet dat het voor velen een standaard is, voor mij niet. Het was al heel wat om me in houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden