Smaragdie Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei 2 minuten geleden zei Quinn: Gaat het @Smaragdie? ik snap totaal niet wat je bedoelt. Sauna Amsterdam, snap dat jullie dat niet snappen zelfs als.... zo werkt dat hier. Maar goed. Volgens mij snap jij mij best wel en neem jij mij in de maling😁 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei 3 minuten geleden zei Quinn: Gaat het @Smaragdie? ik snap totaal niet wat je bedoelt. Eerst was hij verliefd op Bumperjimmy, nu op jou, dat is wat ik hierin lees. Of hij zit in een terugval na de tandarts, dat sluit ik niet uit. Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei Zojuist zei Roberto: Eerst was hij verliefd op Bumperjimmy, nu op jou, dat is wat ik hierin lees. Of hij zit in een terugval na de tandarts, dat sluit ik niet uit. Ach man ik hou van Jim en quin. Nu jij nog open zijn en stoppen. Je had het wel goed, dus je kan begrijpend lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) 8 minuten geleden zei Smaragdie: Jouw geheugen soms brrrrr @Smaragdie, hebben ze daar ook een Turks stoombad? Dat kan ik mij niet meer herinneren. 29 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei Ah, zo, dan snapte ik je toch goed. Ik leef in een nogal hetero normatieve wereld hè @Smaragdie en dacht dat je wellicht toch wat onder invloed was. Alles kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei Jullie beiden snapten mij heel goed. Niet onder invloed. Ben gewoon vrolijk door de aandacht. Sorry. En toch kom ik hier ja, de verleiding is groot en werd aangeboden. Maar ik zei nee, alsof dat mij ooit wat had kunnen deren destijds. Ik vind zoenen fijn laten we het daarop houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei 5 minuten geleden zei Quinn: Ik leef in een nogal hetero normatieve wereld hè .Alles kan. Ja @Quinn, en al die hetero en bi mannen komen bij mij langs voor tantra massage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei O, vrolijk van de aandacht snap ik best. Klinkt alsof je je goed hebt gehouden, attaboy @Smaragdie Je zit een beetje raar in mijn tekst te knippen @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei Knap onbeschoft om een citaat zo te verminken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei Ji snapt het @Quinn! Jij krijgt hem zeker niet @Roberto Nu zet ik mijn mobiel weer uit altijd bang dat het nat wordt🤫 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei met een mobiel in de sauna? foei Of ben je zo verslaafd aan de aandacht dat je je saunarondjes onderbreekt voor je telefoon? Beetje echt gaan relaxen dan maar. En gedraag je he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei Nou de Ned. dames hebben van China verloren helaas, wel erg goed gespeeld, maar de langste daar was 2.03 m pfffft nou ja eervol verliezen is oké lijkt me. gauw boodschappen doen, de zon schijnt gul, na vreselijke natte boel van eerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei 9 uur geleden zei Reacher: Goedemorgen! Even een extra voor @Prana. Gewoon. Jij bent echt zo lief! Dankjewel 💚 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei 15 minuten geleden zei Quinn: Je zit een beetje raar in mijn tekst te knippen @Roberto @Quinn, dit doe ik heel bewust. Vanwege lezen op een beeldscherm. Iedereen scant en ik pik er een zinnetje uit om op te reageren. Daardoor kan het raar overkomen. Omdat ik mijn eigen interpretatie er aan toevoeg. Is daar iets mis mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) 23 minuten geleden zei lady jane: Knap onbeschoft om een citaat zo te verminken LadyJane, wil jij nu stoppen om op mij of mijn opmerkingen te reageren? Het is jouw keus geweest om mij te negeren. Als jij mij weer op niet negeren zet mag je van mij op alles reageren op jouw eigen manier. En zonder chantage dat ik jou niet mag quoten of citeren. 29 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei 9 minuten geleden zei Roberto: @Quinn, dit doe ik heel bewust. Vanwege lezen op een beeldscherm. Iedereen scant en ik pik er een zinnetje uit om op te reageren. Daardoor kan het raar overkomen. Omdat ik mijn eigen interpretatie er aan toevoeg. Is daar iets mis mee? Ja, daar is iets mis mee. Door jouw geknip wordt wat ik zeg heel wat anders. Mijn alles kan sloeg namelijk niet op de heteronormatieve wereld, maar op het wellicht onder invloed zijn. En daarom is deze manier van knippen in een citaat verkeerd. ik kan niet geloven dat ik dit uit moet leggen, maar okay. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) 9 minuten geleden zei Quinn: Ja, daar is iets mis mee. Door jouw geknip wordt wat ik zeg heel wat anders. Ja @Quinn, dat schrijf ik toch. Mijn interpretatie. 29 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei 8 minuten geleden zei Roberto: Ja @Quinn, dat schrijf ik toch. Mijn interpretatie. Nee flip, dat is geen interpretatie, dat is verdraaien wat ik zeg. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei @Roberto als jij wilt zeggen dat in de heteronormatieve wereld alles kan, zeg dat dan zelf en doe niet alsof ik dat heb gezegd. O, en dit: 53 minuten geleden zei Roberto: Ja @Quinn, en al die hetero en bi mannen komen bij mij langs voor tantra massage. Nog niet met een hazard suit aan. Prana en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei erotische massages tantra noemen zou ook niet moeten mogen. helaas halen westerse mensen dat nogal eens door elkaar. Quinn en Prana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei 7 minuten geleden zei lady jane: erotische massages tantra noemen zou ook niet moeten mogen. helaas halen westerse mensen dat nogal eens door elkaar. Ja dit precies @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) 46 minuten geleden zei lady jane: erotische massages tantra noemen zou ook niet moeten mogen. helaas halen westerse mensen dat nogal eens door elkaar. Er is een oosterse en westerse vorm van tantra massages. Wat ik doe is een combi gericht op de oosterse variant. Total body relax, meditatief. 29 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei Tantra massage is bedacht door Amerikanen, nou dan weet je het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) 13 minuten geleden zei lady jane: Tantra massage is bedacht door Amerikanen, nou dan weet je het wel Komt uit India /Tibet Yoga / Tantra Ik heb veel ervaring met full body massages in India. En ook met mijn eigen tantra masseur hier, van Surinaamse / Hindoestaanse afkomst. Die was meer westers gericht... 29 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei Tantra wel maar wat jij Tantra massage noemt zeer zeker niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden