Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Jullie beiden snapten mij heel goed. Niet onder invloed. Ben gewoon vrolijk door de aandacht. Sorry. En toch kom ik hier ja, de verleiding is groot en werd aangeboden. Maar ik zei nee, alsof dat mij ooit wat had kunnen deren destijds. Ik vind zoenen fijn laten we het daarop houden.

Geplaatst

met een mobiel in de sauna? foei
Of ben je zo verslaafd aan de aandacht dat je je saunarondjes onderbreekt voor je telefoon?
Beetje echt gaan relaxen dan maar. En gedraag je he!:)

Geplaatst

Nou de Ned. dames hebben van China verloren helaas, wel erg goed gespeeld,
maar de langste daar was 2.03 m pfffft
nou ja eervol verliezen is oké lijkt me.
gauw boodschappen doen, de zon schijnt gul, na vreselijke natte boel van eerder.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Roberto:

@Quinn, dit doe ik heel bewust.
Vanwege lezen op een beeldscherm.
Iedereen scant en ik pik er een zinnetje uit om op te reageren.
Daardoor kan het raar overkomen.
Omdat ik mijn eigen interpretatie er aan toevoeg.
Is daar iets mis mee?

Ja, daar is iets mis mee. Door jouw geknip wordt wat ik zeg heel wat anders. Mijn alles kan sloeg namelijk niet op de heteronormatieve wereld, maar op het wellicht onder invloed zijn.

En daarom is deze manier van knippen in een citaat verkeerd.

ik kan niet geloven dat ik dit uit moet leggen, maar okay.

Geplaatst

@Roberto als jij wilt zeggen dat in de heteronormatieve wereld alles kan, zeg dat dan zelf en doe niet alsof ik dat heb gezegd. 

O, en dit:

53 minuten geleden zei Roberto:

Ja @Quinn, en al die hetero en bi mannen komen bij mij langs voor tantra massage.

Nog niet met een hazard suit aan.

Geplaatst

Ben lekker thuis en voldaan. Gezellig nu met mijn katjes. Waar maken jullie je druk om?

Een knappe  Turkse man wilde graag en kwam met 2 bier aan. Ik heb meteen nee gezegd, wegwezen! 

Ik kan het droog afsluiten.

Advies? Over iets anders. Mijn poesje Mimi is zwanger en de buik is zo groot. Moet ik haar apart zetten of juist bij de anderen laten? Vind dat echt heel lastig. Ben nu een paar dagen vrij. Maar als ik er niet ben? Vallen die andere katten die kleintjes dan aan of juist niet? Mijn eerste keer met een zwangere poes. Ze loopt te wrijven met haar kontje over de vloer, denk dat het snel kan gaan gebeuren maar kan ook nog langer duren lees ik. Zenuwachtig door haar gedrag. Komende nacht maar met een bak in mijn slaapkamer.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Smaragdie:

Ben lekker thuis en voldaan. Gezellig nu met mijn katjes. Waar maken jullie je druk om?

Om niks schat, dat is goed voor m'n bloeddruk. Van katten weet ik niks, maar het is vast spannend. Misschien weet @bolletje iets? 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Quinn:

Om niks schat, dat is goed voor m'n bloeddruk. Van katten weet ik niks, maar het is vast spannend. Misschien weet @bolletje iets? 

Dank je wel moppie of @Reacher, er zijn meerdere mensen die iets van katten weten hier. Dit is mijn eerste keer. Ze gaat verplicht straks mee journaal en documentaires kijken in de slaapkamer. Wil erbij zijn. Orly en Benjamin zijn lief maar weet niet hoe ze gaan reageren.

Heb je al iets gegeten? Ga naar C anders...Sorry ben belerend.

Geplaatst (bewerkt)
7 minuten geleden zei Roberto:

In de natuur eten ze elkaar gewoon op, als er niet genoeg blikvoer klaar staat.
Heb je daar al aan gedacht?

Daarom gaat ze ook apart met mij. Is dat echt zo???? Dinsdag moet ik weer werken als  ze dan nog niet bevallen is moet er hier iemand zijn. Ze zijn meer van de droogbrokken.

bewerkt door Smaragdie
Toevoeging droogbrokken.
Geplaatst

@Smaragdie aks je even googlet, dan lees je dat je een bak met kranten klaar moet hebben.Sommige katten bevallen liefst alleen en verstoppen zich. Dus je kunt beter de andere twee afzonderen of laten logeren, dan kan de poes een veilige plek zoeken als ze alleen wil zijn. Er staan allerlei tips in, zachte deken, gekleurde bandjes om de kittens uit elkaar
te houden, betadine, pen en papier om aantekeningen te maken (tijd v geboorte???) en het noodnummer vd dierenarts die dienst heeft, just in case. Spannend hoor! Als jij rustig kunt blijven dan de kat ook denk ik. Je zit in de zorg he, niet vergeten.

Geplaatst
22 minuten geleden zei Smaragdie:

Een knappe  Turkse man wilde graag en kwam met 2 bier aan. Ik heb meteen nee gezegd, wegwezen! 

Ik kan het droog afsluiten.

Advies? Over iets anders. Mijn poesje Mimi is zwanger en de buik is zo groot. Moet ik haar apart zetten of juist bij de anderen laten? Vind dat echt heel lastig. Ben nu een paar dagen vrij. Maar als ik er niet ben? Vallen die andere katten die kleintjes dan aan of juist niet? Mijn eerste keer met een zwangere poes. Ze loopt te wrijven met haar kontje over de vloer, denk dat het snel kan gaan gebeuren maar kan ook nog langer duren lees ik. Zenuwachtig door haar gedrag. Komende nacht maar met een bak in mijn slaapkamer.

Hoi Smaragdie, De andere katten zullen die kleintjes niet aanvallen hoor maar het is voor de kat beter haar in een rustige omgeving te zetten. weet je wanneer ze moet jongen? Je kan dat zien omdat ze de beharing rondom de tepeltjes weg gelikt heeft. Op een gegeven moment worden de tepeltjes wat rood. als je zo'n tepeltje vanaf de buik vast pakt en zachtjes naar boven trekt en er komt een beetje groene melk uit (biest) zan zijn ze er meestal binnen een paar dagen. Ze gaan heel graag in een kast of donker hoekje liggen. ze vinden het fijn als je kranten in hele fijne sliertjes maakt. Als ze in de doos blijft liggen, wat gaat krabben, draaien en naar achter  kijken, dan is het zo ver. Ze vinden het meestal fijn als het baasje erbij komt, geen andere dieren. Succes.

Geplaatst
2 minuten geleden zei lady jane:

@Smaragdie aks je even googlet, dan lees je dat je een bak met kranten klaar moet hebben.Sommige katten bevallen liefst alleen en verstoppen zich. Dus je kunt beter de andere twee afzonderen of laten logeren, dan kan de poes een veilige plek zoeken als ze alleen wil zijn. Er staan allerlei tips in, zachte deken, gekleurde bandjes om de kittens uit elkaar
te houden, betadine, pen en papier om aantekeningen te maken (tijd v geboorte???) en het noodnummer vd dierenarts die dienst heeft, just in case. Spannend hoor! Als jij rustig kunt blijven dan de kat ook denk ik. Je zit in de zorg he, niet vergeten.

Als ik ga googelen wordt ik alleen maar angstiger en zo tegenstrijdig soms. Maar wel bedankt. Heb dat alles ingezet.

@Roberto hier kan ik niks mee, dat is gewoon verwaarlozing. Zijn  mijn kindjes.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...