Spring naar bijdragen

Woensdag 8 mei 2024


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei bumperjim:

Hier is het 8 mei bevrijdingsdag, dus aan de slag is er mooi niet bij vandaag :D lekker met de hond ergens naartoe. De stier moet wel werken helaas. 

Aan de slag is er niet bij??? Je kunt toch schoonmaken in huis, de ramen lappen, hogedrukspuit tuin en de vloer en lekker koken voor de stier! Natuurlijk leuk even weg met de hond maar niet de hele dag hoor😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ik ga boodschappen doen, het zwembad schoonmaken, de tuin een beurt geven en verder met immense zooi in de kelder op te ruimen. Koken heb ik gisteravond gedaan en bij de lunch straks nog eens.

Dat is voor mij niet aan de slag, dat is business as usual :)

En dan heb ik het nog niet gehad over het septic tank project en het tuinpad project, maar dat moet ik in hapklare stukken verdelen anders gebeurt het niet.

Ramen lappen dat doe ik wel wanneer ik echt niks beters meer te doen heb. Op St Juttemis. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay dacht al!! Goed bezig man. Zo hoort dat ook. En samen gezellig vanavond met stier. Ben er te lang uitgeweest hier. Destijds was je boos/frusty dat stier niet werkte. Fijn om te lezen, gezellige avond samen straks, kan ook leuk zijn. Veel plezier met de hond en lekker erop uit ja met de hond, lekker lang weg! Gelijk heb je.

bewerkt door Smaragdie
Toevoeging de hond.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel plannen om thuis eens wat ramen te lappen, het is hier vergeven van de slakken op het moment en ze slijmen zelfs over de ramen heen, bleggggh. En wat heggen snoeien zodat we er weer langs kunnen, het beddengoed van de huisjes strijken, keukenvloer grondig dweilen, kachelhout hakken (daar word ik toch eigenlijk te oud voor, auw m'n schouders en polsen) en en en...

DAGPACT:

Elonwyn

Fonny 

Yana

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag een afspraak met de jongste zus van mijn oma. Mijn oma en ouders leven al heel lang niet meer dus blijf het afspreken met haar bijzonder vinden. Zij weet veel over vroeger, dingen die ik mij zelfs niet meer kan heugen. Zij gaat volgend jaar 96 worden, ben erg dol op haar. Zij drinkt elke middag 1 glas sherry, dat is geen trigger voor mij. Vind ik schattig. Zij weet van mijn gevecht met alcohol, alles weet zij van mij. Wij proosten dan ook. Ik met tomatensap en zij met haar sherry. Fijne dag nogmaals allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Over actie gesproken: Ik heb afgelopen week alle grindtegels uit de tuin verwijderd en er een opgehoogd terras van gemaakt met vlonders erover die ik twee keer in de beits heb gezet. Dacht even dat ik het loodje legde, veel te zware klus eigenlijk, maar het moest gewoon  af. Heb een wilde tuin met allerlei bloemen en planten, maar ook nog een gedeelte met die tegels dus, weg ermee. Zo blij dat het klaar is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Yana:

Ik heb wel plannen om thuis eens wat ramen te lappen, het is hier vergeven van de slakken op het moment en ze slijmen zelfs over de ramen heen, bleggggh. En wat heggen snoeien zodat we er weer langs kunnen, het beddengoed van de huisjes strijken, keukenvloer grondig dweilen, kachelhout hakken (daar word ik toch eigenlijk te oud voor, auw m'n schouders en polsen) en en en...

DAGPACT:

Elonwyn

Fonny 

Yana

Rosee 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Ik had gisteren op het werk allerlei plannen dat ik voor het motor Hemelvaartweekend graag klaar wilde hebben:

Grasmaaien

Rattenkooi

Motor schoonmaken

Ik kwam niet verder dan douchen en op de bank serie kijken. Ik sliep afgelopen dagen al wat korter en slechter. Afgelopen maand veel gesport. Ik denk dat het de combinatie-man met de hamer is geweest. 

Vannacht wel goed geslapen, dus vanavond de laatste avond thuis.. Gelukkig ben ik op tijd begonnen met werken en ben ik om 4 uur vrij. 

En als ik geen puf heb, ga ik eerst een half uur power nappen uit het werk.

Ik wil het gedaan hebben! 

Ohja en koffers inpakken, gelukkig valt dat mee voor 3 dagen. 

DAGPACT:

Elonwyn

Fonny 

Yana

Rosee 

Dune

Freekie 

bewerkt door Freekie
Typefouten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dames zie dat ik per ongeluk een paar namen van het dagpact heb geschrapt :o dankjewel Freekie voor de herstelwerkzaamheden 

waar is onze Jac gebleven, met veel bombarie binnengekomen en door de achterdeur weggeglipt :ph34r: nee hoor das flauw van mij 

nienes en okkie mis ik 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Rosee:

Vanmiddag naar de film met vriend (of exvriend, heb het opgegeven om een naam te bedenken voor wat er nu tussen ons is) en daarna komt hij hier asperges eten.

Met ei en ham of gewoon losse asperges? Dat je nog bij hem/met hem bent. Ben echt niet bij en jij de gehele tuin alleen doen, hielp hij niet?? Heel zwaar. Heb een vriend en die doet die dingen maar, de zware dingen. Ben zelf ook een man maar dat ga ik echt niet doen hoor. En mijn broertjes helpen hem dan maar, ik doe de rest haha tuinieren en planten etc. Goede verdeling. Lekker gedoucht en zie er fris uit wat ben ik blij dat ik gisteren niet heb gedronken. Dat is het fijne aan niet drinken=kijken in de spiegel, mijzelf durven aankijken. Wallen zijn weg, geen botox nodig etc. Ik weet weer waarvoor ik het doe.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Dune:

Sorry dames zie dat ik per ongeluk een paar namen van het dagpact heb geschrapt :o dankjewel Freekie voor de herstelwerkzaamheden 

waar is onze Jac gebleven, met veel bombarie binnengekomen en door de achterdeur weggeglipt :ph34r: nee hoor das flauw van mij 

nienes en okkie mis ik 

Terugval kan toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Freekie:

 

Ik kwam niet verder dan douchen en op de bank serie kijken. Ik sliep afgelopen dagen al wat korter en slechter. Afgelopen maand veel gesport. Ik denk dat het de combinatie-man met de hamer is geweest. 

 

Weet je ook waarom die man met die hamer kwam? Je lijkt mijn broertje wel, zegt hetzelfde, zelfde situatie als jij co-ouderschap etc. Ik kan wel eens boos op hem worden maar jullie ondergaan het, lijkt mij ook heel lastig. ene week alles bij elkaar, andere week geen kids. Maar wel alles moeten doen.  Geniet van jouw dagen weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragdienee we zijn niet meer samen, maar zien elkaar nog wel af en toe. We zijn gewoon echt te verschillend en dat werkt niet. Heb hem niet gevraagd om te helpen met de tuin, dat is fysiek ook te zwaar voor hem denk ik. (Hij is al wat ouder haha) Sowieso doe ik dit soort dingen altijd gewoon zelf. Asperges zijn met aardappels, eitje, boterjus, beetje geraspte kaas, kaasschnitzel erbij  (ben vega). Op dit moment geen zin in een relatie, zou ook niet weten met wie. Viel altijd op wat oudere mannen, maar die zijn nu inmiddels toe aan een rollator haha. Vind nu wat jongere mannen juist weer leuker. Maar misschien ben ik voor die categorie zelf wel een soort moeder overste. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...