Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 april 2024


Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei Artemis:

Wat een onzin. Iedereen is wel een beetje autistisch???? iedereen heeft wel een beetje kanker???? 

Zoiets zeg je niet! 

Je hebt autisme of je hebt het niet. Alleen als je de diagnose hebt heb je autisme, de rest is zelfbenoemd, zelf verzonnen om maar aandacht te trekken. Wat een domheid! 

Dat geeft jou niet een vrijbrief om maar van alles tegen niet autisten te zeggen. Hoe durf jij idd, juist jij! Dus jou ga ik negeren. Jij wilde jouw buren afmaken. Ik heb geen begrip hiervoor al ben jij autist idd. Jij gaat weer op ignore. Fantastisch dat je zogenaamd niet meer drinkt maar in mijn ogen als niet autist sta jijzeker geheel naast de maatschappij. Dat geeft niet en ik snap dat jij niet kan omgaan met niet autisten maar geef mij daar niet de schuld van. Fijn jouw isolement en dat jij je daarin goed voelt. Ga het daar maar bijhouden en voor altijd! Succes met jouzelf. Genoeg heb je daaraan idd. Complimenten voor jouw partner, wat een hel voor die man. Hel op aarde lijkt het mij voor hem, voor hem is dat ook zwaar. sta jij niet bij stil als autist, natuurlijk niet egoisme viert hoogtij. Veel sterkte nogmaals en hou je buren heel. Jouw driegementen hoe geïnspireerd door autimse waren bedreigend en strafbaar. Kan gewoon niet en ja elk mens heeft een soort vorm van autimse in zich. Ga mij niet zeggen hoe het is gegaan. Ik heb alles gelezen en je bent niet voor niks gevlucht omdat je de prikkels en tegenwoord hier niet meer aankon. staat nog steeds allemaal op het forum. Neem weer 4 maanden rust meid, zal je best goed doen. Nu op ignore weer. Ga je heel goed!!!! You need it so much. 

bewerkt door Smaragdie
toevoegingen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor @lady jane zo droog als een kurk maar ik ken deze dame wat zij tikte en na zoveel tijd op mij reageren dan mag zij ook de feiten lezen. Hopelijk doet er er ooit weer wat mee. En natuurlijk heeft het geen zin om zacht lief te reageren. zij heeft haar buren bedreigd en ik snap dat ze haar niet moeten. Zo een iemand wil ik ook niet naast mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk wil ik niet reageren , maar het is gewoon pijnlijk om te lezen dat men zich zelf als autist benoemd , wanneer je zelf de diagnose hebt . Dit is waar we mee moeten dealen , ons hele leven .  We worden gewoonweg niet serieus genomen.   Je hebt natuurlijk gelijk @Smaragdie, dat ieder wel autistische trekjes zal hebben , maar dat maakt je nog geen autist .  Ik heb ook soms vreselijk last van mijn darmen maar heb dan niet dus de ziekte van Crohn , of ik ben kortademig en heb dus longkanker.  Je ziet aan de voorbeelden die ik geef hoe "belachelijk " zo'n vergelijking is .  Het voelt pijnlijk en vernederend. 

Ik hoop dat je deze toelichting begrijpt.  

Liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de psych van mijn zoon zei ooit dat de meeste mensen zo'n 20% aut.gedrag vertoont,
mannen gemiddeld wat meer. In de westerse wereld waar steeds meer mensen online
zitten, en het sneller groeien van de ouderen, zal dat nog toenemen. Maar dat is dus
het gedrag, en zeker geen diagnose natuurlijk. Toen ik lid was van de ned.ver.van autisme
werd daar vaker over ouderdoms autisme gesproken. Als je dat doortrekt heeft het wel iets
natuurlijks om naarmate het wereldje kleiner wordt door allerlei redenen, de mens ook nog
wat meer op zichzelf gericht is, wat introverter en minder sociaal.
Mijn zoon kreeg pas heel laat de diagnose en ik weet zeker dat er volwassenen zonder 
diagnose rondlopen die wel degelijk autisme hebben. (het ontkennen daarvan en geen tests
willen doen komt veelvuldig voor).
Maar pijnlijk en vernederend voelen, dat is persoonlijk voor jou @Francoise en zeker niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragdie:

Nee hoor @lady jane zo droog als een kurk maar ik ken deze dame wat zij tikte en na zoveel tijd op mij reageren dan mag zij ook de feiten lezen. Hopelijk doet er er ooit weer wat mee. En natuurlijk heeft het geen zin om zacht lief te reageren. zij heeft haar buren bedreigd en ik snap dat ze haar niet moeten. Zo een iemand wil ik ook niet naast mij.

dit maakt bij mij ook weer wat los @Smaragdie
want wat zijn nou helemaal de feiten? Je schreef
1. dat jij geen autisme hebt
2. dat jij wel autisme hebt
Op mijn vraag wat het nou was gaf je geen antwoord.

Bovendien wat bedreigen betreft; (er)ken je nog jouw bedreiging naar mij?
Die heeft er behoorlijk ingehakt hier, ik was nooit eerder met de dood bedreigd
en daarna gelukkig ook niet meer.  Dus; wie zonder zonde is...................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Francoise:

 

Ik hoop dat je deze toelichting begrijpt.  

Liefs 

Ik snap deze toelichting zeker en fijn dat je dit uitlegt. Djw. dan ben ik idd geen autist en heb ook geen autistische trekken maar ik ga dat wel worden door dat continue profileren van dat autisme hier, het is een alcohol de baas forum met alles wat daar aan verwant is en natuurlijk ook autisme.

Evenals voor @lady jane daar heb ik al 100 keer excuses voor aangeboden maar dat is niet voldoende dan dus. Ja dan ga ik zeker autistisch worden. Erin blijven hangen, doorzuigen, uitzuigen en niet kunnen loslaten=ook autisme toch of de trekken ervan. Of forumverslaafd, obsessie, niet kunnen loslaten. Welke naam heeft dat dan idd?? Verslaving aan bepaald gedrag laten we het daarop houden.

Ik was bezopen toen en jij haalde het bloed onder mijn nagels vandaan en belerend. Ja en bezopen ga je dan dingen zeggen. Dat jij dit niet snapt betekent voor mij dat jij mijn alcoholisme destijds zeker niet snapt/snapte. Totaal niet. Maar ik laat het hierbij. werd aangevallen door iemand en dan reageer ik terug sorry. Dat komt door iets en de forumartsen hier bepalen dat het geen autisme is. Dan ben ik genezen iig van autisme. Geruststellend. We gaan over op de dag van nu dus tik ik daar iets kort. Anders krijgen wij weer verwarring hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog dat zij die 1 1/2 keer excuses (en pas nadat je daarop aangesproken werd ) die je maakte nadat jij haar met de dood bedreigde heeft geaccepteerd, maar als jij vervolgens  Artemis aanspreekt op precies datgene dat jij zelf deed dan snap ik dat het haar opvalt en er iets van zegt. 

Ik vind wat je doet onwijs indrukwekkend. Daar heb ik zoveel bewondering voor,  dat kan ik niet eens onder woorden brengen. We hebben veel met elkaar gemeen qua trauma’s en ik heb om je gehuild, maar zet mij voortaan ook maar op negeren. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...