Spring naar bijdragen

Sobriety for Life - Dagboek


Woman

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

T Minus 6

Straks komt eerst de hufter van de voorcontrole. Daar zie ik heel erg tegenop. Ik word altijd erg rebels van hufters. 
Als dat voorbij is zal de verhuizing ook wat meer gaan landen. 
Ik eet nu een fruithapje en straks weer een paar uur klussen met een redbul en dextro energie. Puf. 
Ik schrijf straks nog meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk is die hufter inmiddels opgehoepeld en is de controle goed verlopen. Dat kan veel stress geven, als je een lijst krijgt van zaken die je nog op moet gaan knappen. Ik heb dat bij mijn moeders huis gezien, dat was een heel uitgebreide lijst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de meneer is geweest. 
Ik heb een lijst gekregen met wat er nog moet gebeuren en dat valt helemaal in mijn planning. 
Nog even flink gemopperd over de staat van het huis (slecht). 

Nu maar even pauze nemen, met de hondjes naar buiten en iets eten. Ben helemaal gaar hiervan. 
Moet echt even mijn balans terug vinden. Straks de meditatie van 13 uur meedoen online, dat zal ook vast helpen. 

Ik heb wel ook iets leuks ontdekt, namelijk escape box puzzels. Ik vind het zo leuk om zulke spelletjes te spelen op mijn telefoon en ze bestaan ook echt als een kubus puzzel die je dan open moet krijgen. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat erg moeizaam vandaag. Ik dacht gister het ergste gehad en toen kreeg ik gisateravond laat een boos telefoontje van de vorige verhuurder over overname wat niet klopt ofzo. Vannacht alles nagekeken. Ik ga verder niet op details in maar het geeft een hele vieze smaak en ik voel daardoor geen vreugde voor het nieuwe huis. Dat zal wel komen als ik daar eenmaal ben maar op dit moment loop ik op mijn tandvlees met een hoop gezeur en getetter van anderen. 

Also this will pass. 
Ofzoiets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen wordt een leuke dag. Alles is klaar, alleen nog badkamer en keukenblad, dat doe ik na het laatste gebruik. 

Een vriendin rijdt, sleutels halen en het huis ireinigen en nwijden. Met reinigen bedoel ik niet schoonmaken. 

Als we puf hebben rijden we nog naar zee maar dat denk ik nog niet. 

Ik ben heel moe maar ook heel blij. 

Dinsdag heel vroeg komen de verhuizers en ik denk dat ik dan eind van de ochtend over ben. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag dus de sleutels gekregen @woman? Alles naar jouw zin.... ik hoop dat je er heel heel fijn zult wonen... nu morgen nog 'even' verhuizen. 
En ja, ik denk dat je tegen een uur of 12 helemaal over zult zijn hoor, gaat vast lukken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

Ik ben gearriveerd en het is al best gezellig. 

De eerste nacht....dat is bijzonder. 

Ik was zo moe dat ik niets anders kon bedenken dan flessen wijn te bestellen. Oei oei oei.

Maar daarom zit ik hier. Want die voelde ik al héél lang aankomen. Uiteindelijk met zorg gekookt en toen voelde ik me beter.

Tijdens een wandeling zag ik een hert. 

bewerkt door Woman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de lieve reacties!

Te moe om te typen. Hele dag uitpakken, inrichten en sjouwen. Vanmiddag de slaapkamer boven soort van slaapklaar gemaakt. Dikke gordijnen tegen ochtendlicht en middagzon, groot kleed op betonnen vloer, matras erop en wat gezellige lichtjes. Het is een schone kamer dus voelt fijn. Hopelijk is het niet te warm. 

Er is een school achter mijn grote tuin. Ik had nog gevraagd of dat veel overlast bezorgt, nee hoor helemaal niet, nou dus wel. Gegil en gekrijs alsof er een springkussen staat of zwembad. Heel veel kinderen en heel veel gekrijs dus. Goede reden om NIET wakker te willen worden met een kater. Ai. 

Het geeft niet zo, het is toch de bedoeling dat ik overdag werk, de woonkamer is voor en ik vind het fijner om eind van de middag/begin avond in de tuin te zijn, dan is het stil. 

Verder is het fantastisch, het is zo'n mooi huis! Hondjes kunnen in de tuin dus die zijn ook blij. Omgeving is schitterend. 

Nu naar bed. Anders ben ik niet uitgeslapen voor weer een drukke leuke dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-6-2024 om 21:58 zei Woman:

Er is een school achter mijn grote tuin. Ik had nog gevraagd of dat veel overlast bezorgt, nee hoor helemaal niet, nou dus wel. Gegil en gekrijs alsof er een springkussen staat of zwembad. Heel veel kinderen en heel veel gekrijs dus. Goede reden om NIET wakker te willen worden met een kater. 

Ja, kinderen gillen en krijsen ongehoord hard op een schoolplein Woman (en niet alleen op een schoolplein overigens). 
Maar gelukkig is dat heel beperkt: 's morgens voor schooltijd even, het speelkwartier en tussen de middag... 
En in de weekenden en vakanties al helemaal niet. Al met al zal het wel meevallen heb ik zo het idee... 
Lekker genieten op jouw nieuwe stek hoor. 




 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, klopt hoor. Ik ga opschrijven welke tijden. De scholen zijn hier tot 14:00. En straks zomervakantie. 

Gisteravond hadden de buren het gezellig in de tuin. Ik was moe en voelde voor het eerst irritatie. Mijn deur moest dicht ivm vleesgeuren. (Ik ben vegetariër). De muziek stond niet zo heel erg hard gelukkig. Ik ben toch vroeg naar bed gegaan, ik heb veel slaap nodig. Eerst met oordopjes, toen zonder en vanmorgen weer met oordopjes. Ik ben blij dat de nachten echt stil zijn. 

Ik voelde heel even de steek van jaloezie, dat ik ook gezellig in de tuin wil roken en drinken met een muziekje. Maar die heb ik weggeduwd. Ik weet inmiddels dat die verleiding de kater niet waard is. 

Vandaag is voor mij. Heerlijk uitgeslapen en de achterdeur open. Ik denk dat ze een katertje hebben dus vandaag echt een rust dag. 

De buren hebben een hondje die erg blaft als ze weg zijn. Ik heb voorgesteld op het hondje te passen als het klikt met mijn honden. Ik hou van alle honden, hoe meer hoe beter. 

Voel me erg moe. Ik had vrijdag patat gehaald, voor het eerst weer sinds jaren, waar ik meteen spijt van had toen het op was. Zout & vet gaf opgeblazen gevoel met veel dorst.  

Het dorp is leuk. Echt een kustgevoel met kleine winkeltjes. Heerlijk met de zeewind. Wat hou ik daarvan, het blaast alle zorgen uit mijn hoofd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...