Spring naar bijdragen

Dinsdag 12 maart 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen :rose:

Is weer een vroegertje, maar niet omdat ik niet kon slapen ( juist lekker geslapen) maar nu werd ik wakker van de wekker. Die mocht ook weer eens zijn/haar ding doen:D

Moest vroeg op, want vandaag worden meubels geleverd voor "mijn hutje op de hei". Voor mij had het wat later gemogen, maar ja, ik zat aan het begin van de route......

Dus nog snel even koffie en dan de auto in !

DAGPACT

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Beatrix, goedemorgen frummers. 
Wowww, heerlijk, er komt dus schot in Beatrix, ik denk dat je inmiddels wel onderweg bent, maar veel plezier... 
Ik ben ook al even op, heb slecht geslapen, ben vaak wakker geworden en om half zes was het wel einde oefening... ach, er zijn ergere dingen. 
Inmiddels wordt het voorzichtig licht, ik denk niet dat we de zon gaan zien. 
Even rustig nog een bakje en dan maar aan de slag hier. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! 

Wat fijn Beatrix, nieuwe meubels zijn altijd leuk! 

Bedankt voor de koffie Yvonne, heerlijk. Hoe drinken jullie je koffie of thee? Ik drink sterke koffie uit onze machine met koffieboontjes, beetje melk opschuimen en een zoetje. Thee drink ik echt nooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Okkie en Fonny, 
Toen ik nog vroeg moest beginnen op het werk dronk ik twee bakken koffie met een scheutje sojamelk en een zoetje voor ik naar het werk ging... op het werk veel bakken van die machine cappuccino... 
Nu begin ik de dag met een pot thee, earl grey of gewone engelse melange met een scheutje sojamelk en twee zoetes, in de loop van de ochtend een bakje nespresso koffie (vaak met een smaakje) met sojamelk en een zoetje en begin van de middag gewone koffie uit de aloude moccamaster met uiteraard ook weer sojamelk en een zoetje, oh ja, vaak met een scheutje hazelnoot koffiesiroop er in.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yvonne:

Goedemorgen Okkie en Fonny, 
Toen ik nog vroeg moest beginnen op het werk dronk ik twee bakken koffie met een scheutje sojamelk en een zoetje voor ik naar het werk ging... op het werk veel bakken van die machine cappuccino... 
Nu begin ik de dag met een pot thee, earl grey of gewone engelse melange met een scheutje sojamelk en twee zoetes, in de loop van de ochtend een bakje nespresso koffie (vaak met een smaakje) met sojamelk en een zoetje en begin van de middag gewone koffie uit de aloude moccamaster met uiteraard ook weer sojamelk en een zoetje, oh ja, vaak met een scheutje hazelnoot koffiesiroop er in.... 

 

Yvonne houdt van variatie :)

Ik drink alleen in de ochtend zwarte koffie van versgemalen bonen...slechte slaper dus later op de dag alleen thee en water. Fijne dinsdag allemaal!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koffie of thee met zoetjes (of suiker): gatver wat goor. Als kind deed ik ook suiker in de thee, maar nu associeer ik het vooral met de smaak van kinderen en mijn toenmalige ongeveer honderdvijftig jaar ouwe tantes, die alles zoet maakten, tot de karnemelk en de tomaten toe. En ze dronken van die zoete Duitse Schwarze Katze Kellergeister en smerige likeurtjes. Bleegghh!!!

bewerkt door Adri03
typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Ik drink alleen 's ochtends koffie. Cappuccino (havermelk, cacao en ook zo'n zoetje). Ik heb andere, gezondere suikervervangers geprobeerd, maar die vind ik niets. Misschien toch maar weer eens zonder proberen. Raak je ook zo weer aan gewend, maar ja je kan toch ook niet alles opgeven, hè :rolleyes:

DAGPACT
Beatrix
Prana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow man ik drink de hele dag koffie. Vrijwel niets anders ook. Ik rekende eens uit hoeveel koffie ik drink op een dag en daar kwam 1,2 liter koffie per dag uit.. naja het is beter dan drank zullen we maar zeggen. 

Ik heb ondertussen wel een water karaf in de keuken staan waar ik van drink

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik begin de dag met een hele grote mok thee, meestal groene. rooibos of sterrenmix. Rond koffietijd zet een een kan ouderwetse filterkoffie die ik dan zwart leegdrink in de loop van de ochtend. Rest van de dag ook alleen thee of een glas cola zero of spa rood met een paar druppels citroen of limoen.  

Veel plezier met nieuwe meubeltjes neerzetten @Beatrix

Dagpact:
Beatrix
Fonny
Prana
Freekie
Toos 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers.

koffie; 3 mokken zwarte filterkoffie met de hand opgegoten, bij het ontbijt en idem na het warm eten 's avonds.
Dat is wel 1,5 liter @Okkie. En als ik oversla heb ik hoofdpijn, dus ja ook ik probeer af en toe te minderen. Maar
ik geniet er zo van, dat dat niet echt serieuze of langdurige pogingen zijn. Thee is wisselend, van 1 theekop tot een pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dune:

@alesto hoop dat deze morgen een positieve ervaring hebt omdat je gisteren niet gedronken hebt

Dankjewel, het gaat. Veel wakker geweest en ik heb al een hele tijd jeuk over mijn hele lichaam. Met name hoofd/gezicht, ook eczeem. Hopelijk wordt dat ook beter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...