Spring naar bijdragen

Maandag 19 februari 2024


Dune

Aanbevolen berichten

@Roberto het gegeven dat jij ‘openlijk homo’ bent heeft hier helemaal niets mee te maken. Prima toch. De logica ontgaat mij een beetje.

wat betreft de antabus gebruikers, die weten echt wel waar ze (zelf) mee bezig zijn. Een volwassen beslissing die word genomen om het drankgebruik onder de duim te krijgen en houden. 
Denk niet dat jij degene bent die ons moet vertellen dat het geen ‘snoepjes’ zijn. Wij werken hard om het doel te bereiken namelijk nuchter blijven. Zou je ook eens moeten proberen. Het is de moeite waard

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelende sfeer hier en ik bemoei me er wijselijk maar niet mee.

We zitten momenteel op mijn stekkie en dat is voor mijn vriend echt een vakantiegevoel.

Vol trots laat ik hem Rotterdam zien.Hij was nog nooit in de metro geweest.Hij keek echt zijn ogen uit.

Kon hem nog net vastgrijpen, dat hij niet onder de tram kwam :D.

De schuine huisjes op de Blaak, de Willemsbrug.Maritiem Museum.

Deze week is ook al volgeboekt met bezoekjes, wandelingen of autoritjes.

Ook wel een luxe om 2 huizen te hebben.

Al met al, met Spirit zit het wel snor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spannend @Spirit iemand van onder de rivieren meenemen naar de echte wereld! Was wel even schakelen voor hem zeker. Twee uur tijdsverschil en paspoortcontrole overal :-) Trams zijn inderdaad levensgevaarlijke voertuigen. Niet vaker zo geschrokken dan van de bel van een tram toen ik net in Amsterdam woonde.

Hee en ehmmm die sfeer hier dat valt wel mee allemaal toch. Één dissident die, ongetwijfeld met de beste bedoelingen, aangeeft hoe hij het liefst wil dat de mensheid zich gedraagt. Tsja. Welkom in de echte wereld zou ik zeggen, waar gek genoeg iedereen een beetje water bij de spa rood moet doen om het gezellig te houden.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop niet dat ik degene ben die het sfeertje naar een vervelend pijl heeft getrokken, maar ik vrees van wel…..

dat was niet de bedoeling.

Misschien had ik niet moeten regeren, maar…. Ik kan lastig met snerende opmerkingen omgaan. Dingetje uit het verleden, en voelde de nood om (voor mezelf) op te komen. Wordt niet graag weggezet als onnozel.

ik weet van mezelf dat ik dan ook vlijmscherp uit de hoek kan komen :mellow:

Aan de andere kant had ik moeten weten wie dit zei….. (ik zie een leermomentje opkomen) 

moet maar leren om te negeren 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dune:

Hoop niet dat ik degene ben die het sfeertje naar een vervelend pijl heeft getrokken, maar ik vrees van wel…..

Nee @Dune, ik heb dat heel bewust gedaan, niet met de bedoeling om de sfeer te verpesten.
Maar om aan te geven dat mijn manier van denken en reageren anders in elkaar zit.
Als homo / autist / associatief denker / beeld denker.
Ik voel mij zelf vaak niet begrepen  hier.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Bob:

@Roberto, ik had me vroeger een gewoonte aangewend die ik jou ook aanraad: Aangeschoten of dronken? Switch to read only.

@Bob, ik ook. Maar ik ben hier op teruggekomen.
Ik schrijf hier onder invloed van alcohol, maar noem dat niet aangeschoten en zeker niet dronken.
Voor de duidelijkheid: dit is geen ontkenning van mijn alcoholprobleem.

Don't read is misschien beter aan mij besteed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Roberto:

Nee @Dune, ik heb dat heel bewust gedaan, niet met de bedoeling om de sfeer te verpesten.
Maar om aan te geven dat mijn manier van denken en reageren anders in elkaar zit.
Als homo / autist / associatief denker / beeld denker.
Ik voel mij zelf vaak niet begrepen  hier.

Het valt ook niet te begrijpen Roberto,  dat is niet alleen hier , dat is ook in de echte wereld zo. Ons brein is ander bedraad en ons denken best complex te noemen.  Alles staat netjes op een rijtje in ons blokjes brein en wanneer iemand die structuur doorbreekt geeft dat onrust .  Neurotypische mensen begrijpen dat niet want hun hebben een bolletjes brein waar alles met elkaar in verbinding staat .  We kunnen nu eenmaal niet van hun verlangen om zich voor ons aan te passen .  Als je geluk hebt zijn er een paar mensen in je leven die er iets van begrijpen en waarbij je jezelf kan zijn .  En verder is het gewoon , " pas je aan " of "hoepel op" 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Francoise:

En verder is het gewoon , " pas je aan " of "hoepel op"

die vind ik geheel voor jouw rekening @Francoise.
Mijn zoon met Asperger wordt ook vaak niet begrepen.
En heel veel mensen met bolletjesbreinen idem.
Maar we hoeven niet te worden begrepen om te worden aanvaard
zoals we zijn. En misschien dekt dat "hoepel op" oud zeer? Maar
dan hoop ik dat het heel oud zeer is. Want die kent ons gezin ook helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...