Dune Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Goedemorgen lieve Frummers, we stevenen op kerstmis af….. ik heb er zin in! bang voor drank ben ik niet, daar deal ik wel mee. Hoe is dat voor jullie? dagpact Dune mooie dag allemaallllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Goedemorgen Beatrix, poetsen heb ik een broertje dood aan.. (war een rare uitdrukking eigenlijk ) maar moet soms gebeuren en als het dan gedaan is ben ik wel weer blij. het stomme van poetsen vind ik altijd, als je het gedaan hebt zie je er niks van, als je het niet gedaan heb zie je het wel enfin, poetste vandaag Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Goedemorgen allemaal Dagpact: Dune Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 7 uur geleden zei Remi1: Hoi. Ik wilde even delen dat mijn heit afgelopen vrijdag is overleden. Verder ben ik hier niet veel meer omdat ik er domweg niet aan toe kon komen qua mantelzorg ed. Was het niet mijn heit danwel mijn man maar dat laatse zit goddank weer wat toekomstmuziek in qua gedeeltelijk een beetje aangepast werk te gaan doen al gelang zijn vermogen. Gecondoleerd met het overlijden van jouw heit @Remi1, heel veel sterkte wens ik jou En jouw man.... ging het toch weer een stuk slechter met hem? Mooi dat hij weer gedeeltelijk aan het werk kan, maar ook zijn ziekte zal heel veel van jou vergen.... Kom maar weer wat regelmatig hier, misschien helpt het je een beetje.... Ik denk aan je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Oh, en natuurlijk goedemorgen frummers. Ik kom even een bakje neerzetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Och @Remi1, heeeeeel veel sterkte voor jou en je naasten @Zbb hoop dat je goed gaat, vandaag aan de antabus, dat geeft jou de benodigde handvaten. Go for it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Goedemiddag frummers, ben weer even hier . Nog steeds ziek thuis vanwege burnout . Doe het rustig aan . Oudste zoon inmiddels een nacht in zijn nieuwe huis geslapen. Vannacht was hij weer thuis en aankomende nacht gaat hij weer naar zijn huis . Het is wennen voor ons allemaal. Hopelijk word het een succes Sandro reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Ha @Francoise dat is een tijd geleden, dat we beiden nog eens actief op het forum waren. Wist ook niet van je burn-out. Sterkte! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 De antabus zit er weer in morgenochtend nog een voordat ik naar huis ga en dan alleen op de maandag en de vrijdag weer. het moet verlopig maar weer,het is best een tijdlang goedgegaan zonder. maar voel me niet stabiel genoeg om het verlopig zonder verder te proberen,zeker niet met de feestdagen voor de boeg. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 @Zbb, goed besluit, zelfkennis is een groot goed in herstel…. Dat is iets wat ik inmiddels wel geleerd heb jij ook, vandaar je voorzorgsmaatregel. Goed bezig Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Weer goed bezig maatje.@Zbb. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Sterkte met je burnout @Francoise. zoveel beter te handelen zonder alcohol. hopelijk went het snel voor jullie en je zoon dat hij zijn vleugels uitslaat. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden