Spring naar bijdragen

Maandag 21 augustus 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

@Spirit fijne dagen, lekker genieten. 

19 uur geleden zei Lika:

Dagen achter de rug met ontzettend opgejaagd gevoel. Moe ook. Gevoel dat ik niet voldoe. Ook omdat ik weer zo dik ben. Maar ik wil geen dieet meer.

Wat ellendig @Lika, maar o zo herkenbaar. Ik hoop van harte dat je snel weer wat beter in je vel zult gaan zitten... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Hier ook een strak blauwe lucht.
werken straks, kijken in wat voor mood mevr. vandaag is.

En ja, wat jammer dat de relatieve rust op de weg weer over is.
scholen weer begonnen, meeste mensen weer aan het werk.
ik kan ook altijd zo genieten als half Nederland op stap is.
Dan is het op de weg net zo druk als 40 jaar geleden op een drukke dag.
en daar zijn we dan blij mee. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even nog wat tijd om even te schrijven.Alles ingepakt en het wachten is op mijn zus, die eerst naar mij komt.Dan vertrekken naar het zonnige zuiden.Alleen de kat zit nu 5 dagen opgesloten in huis.Mijn nieuwe stoelen zet ik even in de berging.Voor de rest valt er weinig te slopen.De buurman verzorgd de kat.Pfff, wel zenuwachtig hoor.Maar het zijn gezonde zenuwen.Komt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag vandaag allemaal! Kom net terug van de dierenarts. M'n kater Timmy (14j) kan niet goed plassen sinds vrijdagmiddag. Zaterdag overdag ook al geweest bloed gecheckt en prima en medicatie gekregen om een eventuele verstopping op te lossen. Vandaag heeft ie overgegeven (heb ik hem nog niet eerder zien doen) dus vandaar weer heen. Morgen gaan ze een echo maken om te checken of er toch iets is bij zijn blaas dat in de weg zit, omdat de medicatie niet meteen het probleem verhelpt. Veel gedoe onzekerheid en stress, misschien moet ik me wat beter beseffen dat hij op leeftijd raakt en de kwaaltjes vaker zullen gaan komen....

Wel ongelooflijk fijn dat ik deze situatie nuchter en helder kan ondergaan en er alert voor hem kan zijn. We wachten het af....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...