Yvonne Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 Goedemorgen frummers, De zon schijnt al gul, het belooft weer een heel warme dag te worden ().... De dieren hebben al hun natje en droogje gekregen, de naaktslakken heb ik naar de dagopvang gebracht, nu eerst tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 Goedemorgen Yvonne, Hier is het nog bewolkt, maar dat zal in de loop van de dag wel minder worden. Eerst een bak thee dan maar, dan kan de week beginnen. DAGPACT: Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 @Spirit fijne dagen, lekker genieten. 19 uur geleden zei Lika: Dagen achter de rug met ontzettend opgejaagd gevoel. Moe ook. Gevoel dat ik niet voldoe. Ook omdat ik weer zo dik ben. Maar ik wil geen dieet meer. Wat ellendig @Lika, maar o zo herkenbaar. Ik hoop van harte dat je snel weer wat beter in je vel zult gaan zitten... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 goeiemooiemorgen frummers eerst tandarts en dan strand oftewel eerst het zuur en dan het zoet (JP Balkenende) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 Jij ook een goedemorgen en een fijne dag @Toos. De theepot hier is inmiddels leeg, tijd om aan de slag te gaan. Fijne dag luitjes, maak er een mooie dag van.... Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 Hahaha, nog net op de valreep: sterkte en een fijne dag @lady jane..... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 jij ook een fijne dag Von. hier beginnen de scholen weer en dat betekent vanavond weer volleyen in de gymzaal en weer veel meer drukte overal. wat vlogend e weken weer voorbij....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 Goedemorgen allemaal, Hier ook een strak blauwe lucht. werken straks, kijken in wat voor mood mevr. vandaag is. En ja, wat jammer dat de relatieve rust op de weg weer over is. scholen weer begonnen, meeste mensen weer aan het werk. ik kan ook altijd zo genieten als half Nederland op stap is. Dan is het op de weg net zo druk als 40 jaar geleden op een drukke dag. en daar zijn we dan blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Toos Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 Goedemorgen allemaal, Was zit al in de machine. Straks een lange wandeling op de planning. Daarna hopelijk mijn boek uitlezen. Ben er al weken in bezig en is wil eigenlijk niet aan een ander boek beginnen voordat deze uit is… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 DAGPACT: Yvonne Toos Fonny Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 Even nog wat tijd om even te schrijven.Alles ingepakt en het wachten is op mijn zus, die eerst naar mij komt.Dan vertrekken naar het zonnige zuiden.Alleen de kat zit nu 5 dagen opgesloten in huis.Mijn nieuwe stoelen zet ik even in de berging.Voor de rest valt er weinig te slopen.De buurman verzorgd de kat.Pfff, wel zenuwachtig hoor.Maar het zijn gezonde zenuwen.Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 Geniet ervan spirrit het is je gegund! Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 1 uur geleden zei Spirit: DAGPACT: Yvonne Toos Fonny Spirit zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 Fijne dag vandaag allemaal! Kom net terug van de dierenarts. M'n kater Timmy (14j) kan niet goed plassen sinds vrijdagmiddag. Zaterdag overdag ook al geweest bloed gecheckt en prima en medicatie gekregen om een eventuele verstopping op te lossen. Vandaag heeft ie overgegeven (heb ik hem nog niet eerder zien doen) dus vandaar weer heen. Morgen gaan ze een echo maken om te checken of er toch iets is bij zijn blaas dat in de weg zit, omdat de medicatie niet meteen het probleem verhelpt. Veel gedoe onzekerheid en stress, misschien moet ik me wat beter beseffen dat hij op leeftijd raakt en de kwaaltjes vaker zullen gaan komen.... Wel ongelooflijk fijn dat ik deze situatie nuchter en helder kan ondergaan en er alert voor hem kan zijn. We wachten het af.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 Goedenavond, zo naar bootcamp en vanavond aan de gemeente pils DAGPACT: Yvonne Toos Fonny Spirit Zbb Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 1 uur geleden zei Freekie: Goedenavond, zo naar bootcamp en vanavond aan de gemeente pils Oja, het is natuurlijk weer weekend geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 Ik meld me droog af van het Dagpact. fijne avond nog. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2023 sterkte @billy1981, heb ongeveer zoiets meegemaakt met kater van 17 jaar. Dierenarts zei dat nierproblemen dan vaker voorkomen bij mannetjes, de mijne was zo'n spierwitte en die schijnen extra zwak te zijn. t arme beest heeft wat afgekwakkeld. billy1981 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden