Yvonne Geplaatst 20 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Zondag, een wolkeloze lucht, en serene stilte op het geluid van de haan na, heerlijk. Ik ga er een mooie dag van maken. Maar eerst een bakje natuurlijk. 20 augustus 2023 bewerkt door Yvonne letter teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 13 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 18 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Zbb Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 goeiemooiemorgen frummers ennn @Zbb had je nog the spirit om aan wal te gaan? als er zeemansliederen voor je gezongen worden, moet je ook even gaan applaudisseren, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 Haha,ja ik heb nog wel een rondje gelopen op de wal en spirrit nog even opgezocht. Het optreden was anderhalf uur uitgesteld dus daar heb ik niet meer op gewacht,het was mij wat te druk allemaal,wat een mensen massa zeg tussen al die kraampjes. de vlootschouw was er niet dit jaar Ben wel met het bijbootje later nog naar het vuurwerk wezen kijken. vanmiddag me dochter weer helpen met haar huisje. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 Leuk dat je Spirit nog even hebt kunnen zien, ,ook al was het dan zonder optreden. En ja, ik kan me indenken dat je daar niet alt lang wilden rondlopen, ik vind die mensenmassa's ook vreselijk, brrr.... Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 ik mijd ze ook eens kijken of we op het strand de fiets nog kwijt kunnen dat is de enige plek waar we last hebben van drukte eenmaal op het zand tientallen meters afstand van de buurgenieters mooie dag allen! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 Mooie dag! Zo maar eens het zwemwater opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 Goeiemorgen allemaal Ga zo met mijn moeder ergens een terrasje nemen en aansluitend lunchen. En hoe mooi is dat, ik hoef niet gebracht want ben de bob. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 20 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 Goedemorgen DAGPACT: Yvonne Zbb Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 Dagen achter de rug met ontzettend opgejaagd gevoel. Moe ook. Gevoel dat ik niet voldoe. Ook omdat ik weer zo dik ben. Maar ik wil geen dieet meer. Alleen de avonden waren stressloos. Dan moet ik niet van mezelf. Het einde van de vakantie. Morgen weer aan de slag. Het zal wel bij me horen dit. Niet fijn. Maar: ik drink niet en ben gaan zwemmen. Heb geen pakken koek naar binnen gewerkt. Gisteravond heerlijk zomergasten teruggekeken en gehaakt. rapilos en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 Gezwommen, wasjes gedaan en opgehangen. Ik heb een balkon. Met een overkapping. Als ik daar de was ophang voel ik me altijd zo rijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2023 Zo, het zit erop. Gisteren was heel rommelig met veel drank.Gelukkig aan mij niet meer besteed.Kwam idd m'n maatje nog even tegen op de kermis.Vandaag ging alles wat minder rommelig. Straks thuis en even alles de revue laten passeren.Beetje in gaan pakken voor morgen.Lekker een midweek naar Brabant, waar ook m'n zoon woont. Kleindochter is jarig volgende week, dus kunnen we dat mooi vieren. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden