Yvonne Geplaatst 19 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Het belooft een warme dag te worden met wat regen, een plakdag denk ik... We gaan er een goede dag van maken. Inmiddels hebben de dieren hun natje en droogje gekregen en is het tijd voor een bakje. 19 augustus 2023 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 15 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 Goedemorgen Yvonne en de rest! en alvast voor iedereen een fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 19 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 Goedemorgen Yvonne en Fonny en iedereen die na mij komt. DAGPACT: Yvonne Fonny Prana Het belooft hier een mooie dag te worden. Ik heb vanmiddag yoga met cacao ceremony en dat is binnen in een studio. Eigenlijk geen zin in, maar wil het ook niet afzeggen. Als ik er eenmaal ben is het vast leuk. Alleen jammer van zo'n zonnige dag, want die hebben we niet vaak gehad deze zomer. Fijne zaterdag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 (bewerkt) Goedemorgen Inderdaad, een plakdag met weinig zon vandaag. @Remi1Geniet van je rustige weekend. ik heb mijn moeder naar een verpleegtehuis moeten brengen omdat het thuis echt niet meer ging. Al lang geleden, hoor, maar ik denk daar nog vaak aan. Het was hartverscheurend. Gelukkig heeft jouw heit het een beetje naar zijn zin... DAGPACT: Yvonne Fonny Prana Toos 19 augustus 2023 bewerkt door Toos typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 goeiemooiemorgen frummers zwaar bewolkt hier dus ik maak er een tutteldag van na de offday van gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 Goedemorgen, nog even zien wat ik ga doen. In ieder geval appels kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 DAGPACT: Yvonne Fonny Prana Toos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 Lijkt me leuk @Prana.Vertel je even hoe je het hebt ervaren? Zal vast wel airco zijn in die studio. Ik mag vanmiddag de boel weer vermaken tijdens de vestingdagen. We spelen voor truckers en die houden wel van een feestje. Neem in ieder geval mijn eigen water mee, want iedereen zal wel aansluiten bij de biertap. Maak me daar allang geen zorgen meer om.De discussies in mijn hoofd zijn zo goed als weg.Wel blijf ik alert.Voordat je het weet sta je met zo'n goudgele rakker in je handen.Meestal doe ik mijn eigen ding en sluit niet aan bij de drinkers.Feest kan ik evengoed wel maken, zonder drank en voor je het weet komen alle geluksstofjes vrij vanmiddag! Daar kan geen drank tegenop. We gaan lol maken vanmiddag! Zin an rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 18 minuten geleden zei Spirit: DAGPACT: Yvonne Fonny Prana Toos Spirit Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 Hoelaat gaan jullie optreden @Spirit? misschien dat ik even kom kijken. Heb wel een rondje met de bijboot door de haven gemaakt maar kan me er nog niet te zetten om op de wal tussen die mensen massa te slenteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 Wij starten om 15.00.Leuk als je even aan wal komt.We kunnen er ook gewoon vandoor gaan, na afloop met de boot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2023 Haha oke misschien tot straks dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden